הקורבן הראשון: סמואל אומטיטי נפצע באימון ברצלונה

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | David Ramos/Getty Images

האלופה רק חידשה את אימוניה והבלם הצרפתי שהחמיץ משחקים רבים העונה - נפגע בירך ברגל ימין. על פי ההערכות, ייעדר מספר שבועות. וגם: יובנטוס לא מוותרת על ארתור

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מגיפת הקורונה הביאה איתה השלכות קשות לכדורגל העולמי, ועם חזרתן ההדרגתיות של הליגות הגדולות, החשש הגדול הוא מפציעות. אתמול (שישי) הודיעה ריאל מדריד על פציעתו של לוקה יוביץ' שייעדר עד חודשיים, לאחר שנפגע במהלך אימון בביתו, והיום (שבת) הגיע גם קורבן ראשון מברצלונה – הבלם הצרפתי סמואל אומטיטי.

האלופה רק חידשה את אימוניה והבלם, שסבל בשנתיים האחרונות מפציעות רבות ורשם העונה 16 משחקים בלבד – נפגע בירך ימין. המועדון פרסם הודעה רשמית אך משך היעדרותו עדיין לא ברור. השחקן צפוי לעבור בדיקות נוספות. ב"אס" נטען כי מדובר בשבועיים-שלושה בלבד, אך מה שמסבך את העניין הוא הקושי של הפיזיותרפיסטים בטיפול בפציעות לאור משבר הקורונה.

זו הפציעה השלישית שסופג אומטיטי העונה. הראשונה נגרמה במשחקה של נבחרת צרפת, והוא נעדר לחודש וחצי. באוקטובר חזר, וכעבור ארבעה ימים סבל מפציעה בברך שמאל, למשך שבועיים. הבלם פתח בהרכב ברצלונה בקלאסיקו בברנבאו.

עוד בברצלונה, הקשר הברזילאי ארתור אמנם אמר כי הוא חושב אך ורק על המועדון ורוצה לכבד את חוזהו, אך באיטליה דווח כי יובנטוס לא מוותרת עליו. "המנהל המקצועי עובד קשה על צירופו, הוא הפרויקט שלו", נכתב. "ארתור הוא הבקשה הראשונה של מאוריציו סארי וצירופו יפתח את הדלת לעזיבתו של מיראלם פיאניץ'". פאביו פארטיסי כבר הודה: "בחלון ההעברות שאחרי הקורונה יהיה צורך בפתרונות יצירתיים". הברזילאי כבר קיבל אישור מבארסה לנהל משא ומתן עם יובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי