המהפך באנפילד, מסי ומראדונה והנבחרת: סימאונה מדבר

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Julian Finney/Getty Images

מאמן אתלטיקו כועס שלא מפרגנים לקבוצתו על הדחת אלופת אירופה: "כדורגל זה כמו איגרוף, ידענו מתי לתקוף והצלחנו לפגוע בהם". על הארגנטינאים: "יכלו לשחק ביחד". וגם: השוואה בין ההפסדים לריאל במשחקי הגמר

(גודל טקסט)

רגע לפני שהכדורגל העולמי הושבת בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, אתלטיקו מדריד רשמה הישג ענק כשהפכה פיגור 2:0 באנפילד לניצחון 2:3 והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון ליברפול, אלופת אירופה.

אתמול (שני) מלאו חודשיים לאותו משחק אדיר, מהטובים שהיו העונה, ולכבוד כך מאמן הקולצ'ונרוס דייגו סימאונה חזר לאותו ערב קסום מבחינתו ודחה את הטענות על מזל. כמו כן, הוא התייחס לשאלה הנצחית בין דייגו מראדונה לליאו מסי, לנבחרת ארגנטינה וכן להפסדים בגמר ליגת האלופות.

סימאונה התייחס תחילה לניצחון באנפילד: "כדורגל זה כמו איגרוף. אתה צריך לדעת מתי הגיע הזמן לתקוף. אנחנו יודעים מצוין את המעלות שלנו כקבוצה. ידענו שנוכל לפגוע בהם. קבוצה שפיגרה 2:0 באנפילד וכבשה שלושה שערים – זה לא מזל, צריך להסתכל על המשחק השלם". 

סימאונה גם פירט גם על ההחלטות שקיבל באנפילד: "ידעתי שאלברו מוראטה פצוע. פיגרנו 1:0 והייתי במתח, אבל חשבתי לעצמי – איך אני מסוגל להעלות אותו מהספסל, ואם נגיע להארכה והוא יפצע שוב? אני אתאבד. בסוף הכל הסתדר, הוא כבש את השער האחרון".

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים באנפילד (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

ההפסדים בגמר האלופות ב-2014 וב-2016 לריאל מדריד: "הגמר הראשון לא היה כישלון, ממש לא. כישלון הוא כשיש לך מטרה לנגד עינייך ואתה לא עומד בה. לליסבון הגענו כאלופי ספרד, זו הייתה עונה מדהימה. ריאל, אם נהיה הוגנים, הייתה טובה מאיתנו בכל המשחק והייתה כוחנית. במילאנו לעומת זאת זה כאב – הפסדנו בפנדלים ואנחנו קבוצה כזו עם כל כך מעט גמרים בתולדותיה. הייתי במשבר, חשבתי 'איך אוכל להרים את החבר'ה האלה שוב?'".

על מסי ומראדונה: "הם מאוד שונים. האחד הוא מכונת שערים. סבלתי ממנו מדי עונה בשנים האחרונות. השני מייצג את הטיפוס הארגנטינאי. מסי נראה בוגר יותר, מנהיג. הם יכולים לשחק ביחד".

אם כריסטיאנו רונאלדו יכול לשחק באותה קבוצה עם מסי ומראדונה: "אם גם הוא יהיה באותה קבוצה, זה יהיה מורכב. אם יש שחקן אחד שלא רץ ולא עושה הגנה – שיהיה. אם שניים לא רצים – זה קשה. אם שלושה לא עושים הגנה – זה בלתי אפשרי".

 
 
נבחרת ארגנטינה: "אם אתה אלוף העולם – כולם מפרגנים לך. אם אתה מפסיד – אתה שלילי, לא מצליח, לא השקעת עד הסוף. המצב כואב לנו. אני חושב שהשחקנים הגיבו טוב מאוד לביקורות והנסיבות. אני מקווה שהנבחרת תזכה בתואר, היא ראויה לכך".


סימאונה וטורס בגמר 2016 (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי