עוד לא אבדה תקוותנו: השיאים שמסי עדיין יכול לשבור העונה

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

קפטן ברצלונה מחכה לשובה של הליגה הספרדית, כדי להפוך למלך השערים בפעם הרביעית ברציפות ולהשתוות לשתי אגדות של ריאל מדריד. וגם: מתי יעבור את פלה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

קפטן ברצלונה ליאו מסי הבהיר גם היום (שישי) בראיון מקיף כי הקבוצה לא תתקשה להחזיר את ליגת האלופות לבירת קטאלוניה אחרי חמש שנים, אבל מחינה אישית הפרעוש יוכל לשבור שני שיאים ענקיים.

הראשון כבר בהישג יד, גם אם הליגה לא תחודש ליאו מסי מוביל בגאון את טבלת כובשי השערים של הליגה הספרדית עם 19 גולים, לעומת 14 של סגנו קארים בנזמה וכל עוד לא יהיו הפתעות הארגנטינאי יסיים כ'פיצ'יצ'י' בפעם הרביעית ברציפות וישתווה לשתי אגדות של ריאל מדריד – אלפרדו די סטפנו שעשה זאת בין השנים 1956 ל-1959 והוגו סאנצ'ס שכיכב בסוף שנות ה-80 וסיים ככובש המצטיין בין 1985 ל-1988.

השיא הנוסף שייך אולי לגדול השחקנים בכל הזמנים, חלוץ נבחרת ברזיל האגדי פלה שזכה שלוש פעמים במונדיאל והבקיע 643 שערים בסנטוס. לגבי ההישג הראשון, נראה שליאו מסי יסתפק בגביע עולם אחד בלבד וגם זה לא כל כך ריאלי, אבל שיא הכיבושים הקבוצתיים במועדון אחד בדרך להישבר, לקפטן ברצלונה יש 627 גולים בקבוצה בכל המסגרות וכל עוד לא יהיו הפתעות קורונה בזמן הקרוב נראה שמסי בקרוב מאוד יעלה את מספריו של אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי