מאמן נבחרת ארגנטינה: "יהיה נפלא אם לאוטרו ומסי ישחקו יחד בברצלונה"

לאוטרו מרטינס, ליאו מסי
לאוטרו מרטינס, ליאו מסי | Mauro PIMENTEL / AFP

גם ליונל סקאלוני מקווה שחלוצה של אינטר יגיע לבירת קטלאוניה: "הוא דומה לסוארס. אני חושב שכל קבוצה בעולם הייתה שמחה לצרף אותו". על הפרעוש אמר: "הטוב בהיסטוריה וזה לא משנה שהוא לא זכה במונדיאל"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עדיין לא בטוח אם ברצלונה תצליח לצרף את לאוטרו מרטינס מאינטר בקיץ, אבל נראה שכל הצדדים מעוניינים בכך. החלוץ בן ה-22 רוצה לעשות את שהשדרוג מבירת קטאלוניה ולפני מספר ימים סוכנו של חלוץ הנראזורי חשף כי ליאו מסי בכבודו ובעצמו התקשר כדי שיצטרף לקבוצה בעונה הבאה. יחד איתם גם מאמן נבחרת ארגנטינה, ליונל סקאלוני שמכיר את השניים היטב, סיפר ברדיו 'קאדנה סר' על תמיכתו במעבר של לאוטרו לליגה הספרדית.

"הוא מאוד דומה ללואיס סוארס", אמר ליונל סקאלוני והוסיף: "הוא שחקן שכל קבוצה הייתה שמחה לצרפו. ברצלונה שיחקה תקופה עם ליאו מסי יחד עם ניימאר וסוארס ויהיה אפשר גם לשלב את לאוטרו בחלק ההתקפי, בתנאי שהמאמן יראה כך לנכון".

בנוסף הודה מאמן נבחרת ארגנטינה, כי יש לו מניע אישי לקדם את המהלך: "עבור ארגנטינה, ככל שמסי ולאוטרו ישחקו יחד, זה יהיה הרבה יותר טוב לנו".

מלבד לאוטרו, סקאלוני הרעיף שבחים על ליאו מסי ואמר: "הוא הטוב בהיסטוריה, כאשר יפרוש אנחנו נצטער על כך שלא נוכל לראות אותו, ואני לא מדבר רק על הארגנטינאים. מסי אהוב במולדתו, אין לי ספק בכך. אני רואה את מה שהוא עושה ואין לי ספק שהוא הוכיח שהוא הטוב בעולם וימשיך להוכיח זאת גם בעתיד. הזכייה במונדיאל? אם אינייסטה לא היה מבקיע את השער בגמר המונדיאל בדקה ה-116 הוא היה הופך לשחקן פחות טוב? ברור שלא. ארגנטינה לעומת זאת הפסידה את המונדיאל רק בדקה ה-118".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי