טר שטגן הכריז: "אין סיכוי שאעזוב את ברצלונה הקיץ"

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | Thomas Eisenhuth/Getty Images

השוער הגרמני שהפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה אמר: "היו שיחות ראשוניות עם המועדון והכל נעצר, זה לא הזמן לדבר על זה בתקופה בה אנשים רבים מודאגים מחייהם". וגם: המשך העונה והכדורגל ללא קהל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מארק אנדרה טר שטגן הפך לאחד השחקנים החשובים והאהובים ביותר בברצלונה. עבור רבים, הוא שחקן העונה של הקטלונים להוציא את ליאו מסי. השוער הגרמני בן ה-28 טרם האריך את חוזהו בקבוצה (פג ב-2022) אך הוא הודיע חגיגית שאין לאוהדים סיבה לדאוג. הוא ימשיך בברצלונה לפחות עד לעונה הבאה, בדומה לליאו מסי שלא ניצל את אפשרות העזיבה שהייתה לו.

בראיון ל"קיקר" אמר טר שטגן: "אין סיכוי שאעזוב הקיץ. היו מספר פגישות ראשוניות בין הסוכן שלי לבין המועדון. ואז הגיע נגיף הקורונה. זה בטח לא הזמן לדבר על החוזה שלי, בתקופה בה אנשים רבים מודאגים מחייהם. החלטנו לדחות את זה". עוד הוסיף: "אני מרגיש טוב בברצלונה, משפחתי נהנית כאן".

על המשך העונה: "באופן פיזי כמובן שהמצב שונה, אנחנו לא ברמה כל כך גבוהה. נפשית? נהיה הרבה יותר מרוכזים ובעלי מוטיבצייה במשחקים שנותרו. אנחנו במצב טוב בליגה אבל ריאל מדריד לא תיתן לנו שום דבר במטרה". על ליגת האלופות אמר: "יש לנו סיכוי מעולה לעבור לרבע הגמר ואנחנו רוצים לנצל את זה".

משחקים ללא קהל: "הרגשתי את זה כבר נגד לאס פלמאס בעבר. כמובן שזה שונה, אסור לנו להשלות את עצמנו. משחק בלי קהל זה לא הדבר הכי אטרקטיבי, אבל הכדור מתגלגל, אנחנו אוהבים כדורגל וזה מה שחשוב".

El alemán acaba con los rumores sobre su renovación y apuntó que “empezamos a hablar pero con el coronavirus no era el momento”https://t.co/sJ0IrjxTQc

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי