שער 699 למסי בקריירה, ברצלונה גברה 0:2 על לגאנס

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Alex Caparros/Getty Images

הפנומן הארגנטיני רחוק שער אחד מציון דרך אדיר, קבוצתו הגדילה זמנית את הפער בפסגה לחמש נקודות מריאל מדריד. אנסו פאטי הוסיף. ויאריאל גברה 0:1 על מאיורקה, אספניול חילצה 0:0 מול חטאפה

קבוצות: לגאנס ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שסביליה וריאל בטיס איבדו נקודות, המחזור ה-29 בליגה הספרדית נמשך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. במוקד נמצאת ברצלונה, האלופה והמוליכה, שגברה 0:2 על לגאנס מהמקום האחרון והגדילה זמנית את הפער מריאל מדריד לחמש נקודות. עוד קודם לכן, ויאריאל גברה 0:2 על מאיורקה ואילו חטאפה סיימה רק ב-0:0 ביתי מול עשרה שחקנים של אספניול.

ברצלונה – לגאנס 0:2
יומיים לפני המשחק של ריאל מדריד השנייה, ברצלונה השיגה ניצחון והגדילה את הפער בפסגה זמנית לחמש נקודות, כאשר הבלאנקוס יוכלו לצמק אותם לשתיים בלבד אם יגברו על ולנסיה בחמישי. לגאנס, אשר נמצאת במקום האחרון, רשמה הפסד שני ברציפות ורחוקה שלוש נקודות מסלטה ויגו אשר נמצאת מעל הקו האדום, אך לקבוצה של אוסקר גארסיה משחק חסר. ברצלונה ממש לא הרשימה וזה ממש לא היה נראה כמו התמודדות בין הראשונה בטבלה לבין הנועלת.

לגאנס כמעט עלתה ליתרון בדקה ה-11 כשמיגל גריירו כבר הכניע את מארק-אנדרה טר שטגן, אך קלמנט לנגלה הרחיק מהקו למזלם של הקטאלונים. רגע לפני סיום מחצית חלשה במיוחד וללא יותר מדי מצבים, אנסו פאטי העניק את היתרון לבארסה בדקה ה-42 עם בעיטה שטוחה, חדה ונפלאה מ-15 מטרים אל הרשת. בדקה ה-64 אנטואן גריזמן כבר חשב שהוא סוף סוף כבש עם סיומת יפה מתוך הרחבה אחרי בישול של נלסון סמדו, אך האחרון היה בנבדל והשער נפסל בצדק. בדקה ה-70 ליאו מסי ביצע מבצע אישי יוצא דופן, בסיומו הוכשל בתוך הרחבה וסחט פנדל, אותו הוא בעצמו ניצל כדי לקבוע 0:2. זה היה שערו ה-699 של הפנומן בקריירה, והוא רחוק רק שער אחד מציון דרך ענק. התוצאה נותרה בעינה עד לסיום והקטאלונים מייחלים לאיבוד נקודות של ריאל מדריד מול ולנסיה.


שחקני ברצלונה חוגגים (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

חטאפה – אספניול 0:0

אם לא די בנחיתות המקצועית שלה ובעובדה שמדובר במשחק חוץ, אספניול נותרה כבר בדקה ה-16 בעשרה שחקנים לאחר שברנרדו אספינוסה הורחק, אך החזיקה מעמד וחילצה נקודה יקרה לקראת המשך מאבקי התחתית. הקבוצה מברצלונה טיפסה למקום הלפני האחרון בטבלה על חשבון לגאנס והמשיכה את התנופה עם משחק שני ברציפות ללא הפסד מאז החזרה לפעילות. מנגד, חטאפה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, פספסה הזדמנות פז להעפיל זמנית למקום הרביעי והיא עלולה לאבד גובה כשיושלם המחזור.

ויאריאל – מאיורקה 0:1

ניצחון שני ברציפות לצוללת הצהובה, שחזרה מפגרת הקורונה בצורה טובה ותמשיך לפנטז על השגת הכרטיס לליגה האירופית, כאשר כרגע רק שתי נקודות מפרידות בינה לבין אתלטיקו מדריד שניצבת במקום השישי. מנגד, מאיורקה מציגה מגמה הפוכה עם הפסד שני ברציפות והיא נותרה מתחת לקו האדום עם 25 נקודות בלבד. קרלוס באקה היה האיש שדחק מקרוב לרשת החשופה והכריע את ההתמודדות (16) עם שערו השני בלבד העונה במסגרת הליגה. 


במקום הנכון בזמן הנכון. קרלוס באקה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי