מחק את הרשתות החברתיות: כוכבה הצעיר של בילבאו נלחם בבריונות

play
ניקו וויליאמס אתלטיק בילבאו | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.4 05:19

ניקו וויליאמס "זכה" להשפלות ותגובות זועמות על ההחמצות שלו בהדחה של הבאסקים מגביע המלך. בתגובה סגר את הפרופילים שלו וזכה לגיבוי מהמועדון: "לא הכול הולך, זה חוסר כבוד"

(גודל טקסט)

באתלטיק בילבאו עוד מתאוששים מההדחה הדרמטית והכואבת בחצי גמר גביע המלך הספרדי אחרי 1:1 מול אוסאסונה בהארכה ו-2:1 לאורחת בסיכום שני המשחקים. אחד המאוכזבים הגדולים מההדחה היה ניקו וויליאמס, חלוצה הצעיר של הקבוצה הבאסקית, שבמפתיע סגר את כל הרשתות החברתיות שלו לאחר המשחק.

המהלך של הספרדי הצעיר הגיע אחרי שזכה לתגובות רבות ברשתות החברתיות אשר פגעו בו על ההחמצות, במיוחד אחת גדולה בתוספת הזמן, והיכולת שלו על המגרש בתיקו הדרמטי, במה שהסוכנות שלו תיארה כ"חוסר כבוד" ו"העמדתו כמטרה". בילבאו הוציאה הודעה בו שיתפה גם את הודעת הסוכנות וחיזקה את וויליאמס על החלטתו.

עוד בכדורגל עולמי

הדחה כפולה? דיווח בצרפת: פריז סן ז'רמן פנתה ליוליאן נאגלסמן
פנים מוכרות באימון: ארלינג הולאנד חוזר לסגל מנצ'סטר סיטי
אל הילאל מציעה שכר עתק לליאו מסי. ESPN: "הוא שוקל אותה בחיוב"

ניקו וויליאמס אתלטיק בילבאו
נפגע ופעל בהתאם. וויליאמס | אימג'בנק GettyImages

בהודעת סוכנותו של הספרדי נכתב: "בעקבות ההודעות והתגובות הקשות כלפי ניקו וויליאמס לאחר ההדחה מהגביע והלחץ שמפועל מאנשים המשתמשים ברשתות החברתיות כלפיו, ניקו בחר לסגור את אותן רשתות מתוך כעס על חוסר הכבוד וההשפלות אותן עבר. ניקו רוצה להודות לאוהדים שתמכו בו אתמול אשר משפיעים עליו לטובה כל משחק. אנחנו קוראים להפסיק את הגישה הזו של השפלות ברשתות חברתיות. לא הכול הולך".

הודעת הגינוי של אתלטיק בילבאו

לשחקן הכנף בן ה-20 יש העונה 33 הופעות סך הכל במדי בילבאו, בהן כבש 7 שערים ובישל 6. יחד איתו משחק איניאקי וויליאמס, אחיו הבכור שכבש את שער היתרון של הבאסקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי