המאבק נמשך: באנה רמז שוואלוורדה מנצל את הטרגדיה, אשתו תקפה

play
מינה בונינו, בת הזוג של פדריקו ואלוורדה, עם בנם | צילום מסך, טוויטר, Minabonino
הצגה: ריאל מדריד ובנזמה דרסו את ברצלונה בדרך לגמר גביע המלך 03:58

שחקן ויאריאל חשף שמשפחתו ספגה "איומי מוות" אחרי התקרית עם שחקן ריאל מדריד, בת הזוג של ואלוורדה: "אחרי מה שעברתי, להגיד שאני מנצלת את הצרה שלי? לא הכל מותר בכדורגל. יש גבול לכמות הכאב שאדם יכול לגרום"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

אחרי המאבק ביניהם על הדשא והתגרה מחוץ למגרש – המאבק בין פדריקו ואלוורדה ואלכס באנה נמשך גם ברשתות החברתיות. כזכור, ואלוורדה, קשר ריאל מדריד, תקף באלימות את באנה, שחקן ויאריאיל, אחרי המשחק בין הקבוצות בשבת. לטענת ואלוורדה, באנה הקניט אותו בנוגע לסיבוכים בהיריון של אשתו, ואמר לו הערה נבזית על "הבן שלא נולד" לו ולכן תקף אותו. באנה הכחיש את הטענות, והגיש נגדו תלונה במשטרה.

באנה מתעקש שהטענה לפיה אמר את ההערות הללו לוואלוורדה היא שקר, שפוגע בו ובתדמיתו. "הנזק שנעשה לי ולמשפחתי הוא בלתי נסלח ואינו מודק", כתב באנה, שסיפר שהוא סופג איומים: "איומים, קללות, ואפילו הודעות פרטיות של אנשים שמאחלים מוות במשפחה שלי". באנה כתב ש"יש שקרים שכואבים יותר ממכות", וטען שוואלוורדה "מנצל את הצרה האישית שלו כדי להצדיק את האלימות שלו".

מינה בונינו, בת הזוג של ואלוורדה, הגיבה בכעס, וכתבה: "תארו לכם שאתם עוברים את כל הסיבוכים בהיריון במשך חודשיים, ואז, אחרי שאת מתגברת על זה, אומרים לך שאת 'מנצלת את הצרה שלך'. זה שובר לי את הלב". בונינו הבהירה ש"אנחנו אף פעם לא מעודדים אלימות. אני מצטערת שספגת איומים, אבל זה לא בשליטתי".

הסיכונים שבהיריון של בת הזוג של ואלוורדה דווחו בתקשורת, אבל על ההערכה היא שכרגע המצב התייצב, והעובר במצב תקין. לזוג כבר יש ילד, בניסיו, שנולד בפברואר 2020. "מעולם לא סיפרתי לעומק על מה שעברתי בחודשיים האלה", סיפרה על התקופה של חוסר הוודאות, "יש אלוהים, והוא רואה הכל. לא רציתי שהפצע הזה שוב ייפתח, כי אני חייבת להישאר רגועה בתקופה הזאת של ההיריון. אבל יש גבולות, שנחצו. לא הכל מותר בכדורגל. יש גבול לכמות הכאב שאדם יכול לגרום ליריב".