ולנסיה הפסידה במאיורקה ונותרה בסכנת ירידה, אוסאסונה עקפה את בילבאו

play
שחקני מאיורקה חוגגים | GettyImages, Rafa Babot
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.5 07:47

ודאט מוריצ'י קבע 0:1 בסיום והשאיר את העטלפים במרחק שתי נקודות מהקו האדום. בודימיר וטורו העניקו לקבוצתם 0:2 על הבאסקים בדרך למקום השביעי ואולי השגת הכרטיס לקונפרנס ליג

(גודל טקסט)

שני משחקים נעלו הערב (חמישי) את המחזור ה-36 בליגה הספרדית: ולנסיה ספגה הפסד 1:0 ממאיורקה שמשאיר אותה בסכנת ירידה, בעוד אוסאסונה גברה 0:2 על אתלטיק בילבאו וחלפה על פניה בטבלה כחלק מהמאבק על המקום השביעי שמוביל לקונפרנס ליג.

ודאט מוריצ'י, מאיורקה
ודאט מוריצ'י חוגג | אימג'בנק GettyImages, Rafa Babot

מאיורקה – ולנסיה 0:1

ודאט מוריצ'י ניצל בדקה ה-64 בישול של לי קאנג-אין כדי לכבוש את השער היחיד במשחק, שהעניק למארחת את ניצחונה השני בשלושת המשחקים האחרונים. ולנסיה ספגה הפסד ראשון אחרי שלושה מחזורים ונותרה במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, כשבמחזור הבא מחכה לה קרב תחתית גורלי מול אספניול.

שחקני אוסאסונה חוגגים
לא מוותרים על הקונפרנס ליג. שחקני אוסאסונה | אימג'בנק GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אוסאסונה – אתלטיק בילבאו 0:2

אוסאסונה עלתה למקום השביעי לאחר 36 מחזורים וכרגע היא זו שהולכת לקונפרנס ליג בתום העונה. בילבאו הגיע להתמודדות בידיעה שניצחון יקרב אותה מאוד לעבר הבטחת כרטיס לאירופה, אבל לא הצליחה למנף את הניצחון על סלטה ויגו בשבוע שעבר ושבה לסורה – רשמה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים וכאמור הסתבכה במאבק על הכרטיס לאירופה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אנטה בודימיר ולוקאס טורו בדקות 50 ו-77 בהתאמה כבשו וסידרו את שלוש הנקודות היקרות לקבוצתם.

המחזור ה-37 בליגה הספרדית ייפתח במוצאי השבת הקרובה עם המפגש בין סביליה לריאל מדריד.