22 דקות לשון וייסמן בהפסד המשוגע של גרנאדה 3:2 לוויאריאל

play
ג'רארד מורנו, שחקן ויאיראל | GettyImages
סקמאקה כבש גם עם העקב, אטאלנטה הביסה 0:3 את אמפולי 01:12

החלוץ חזר לסגל ועלה מהספסל, אבל לא הצליח לסייע לחבריו לחזור מפיגור של שלושה שערים במשחק שבו הובקעו כל חמשת הגולים עד הדקה ה-33. ניצחון יקר ליריבת מכבי חיפה בליגה האירופית

(גודל טקסט)

שון וייסמן נותר מחוץ לסגל בשבוע שעבר כאשר גרנאדה התארחה אצל אוסאסונה מסיבות ביטחוניות, אבל הערב (שני) כבר חזר לסגל ובדקה ה-68 עלה מהספסל בניסיון לסייע לחבריו לחזור מפיגור של שלושה שערים לשוויון מול ויאריאל. לצערו של הישראלי, עד הסיום התוצאה לא השתנתה והצוללת הצהובה חגגה 2:3 ושלוש נקודות חשובות אחרי שלא הצליחה לנצח כלל בחמשת משחקי הליגה הקודמים.

ויאריאל, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית שכמובן לא שיחקה בשבוע שעבר מכיוון שהמשחק שלה נגד מכבי חיפה נדחה ל-6 בדצמבר, עלתה ליתרון מהיר משער של ג'רארד מורנו בדקה ה-18 מבישול של אלכסנדר סורלות', השלים צמד בפנדל מוצלח בדקה ה-23 וכבר בדקה ה-0:3 סורלות' גם מצא את הרשת וקבע 0:3 מוחץ. המחצית הראשונה נהייתה מטורפת עוד יותר כאשר ריקרד סאנצ'ס צימק ל-3:1 כעבור דקה אחת בלבד ובדקה ה-33 מירטו אוזוני עם שער יקר קבע 3:2. למרות זאת, הניסיונות של גרנאדה להיחלץ מהמקום ה-19 ולפני האחרון לא צלח והיא ספגה הפסד שני רצוף ובסך הכל היא ברצף של שמונה משחקים ללא ניצחון בליגה, מאז ה-2:3 הביתי על מאיורקה במחזור השלישי שהיה הניצחון היחיד שלה.

ג'רארד מורנו, שחקן ויאריאל
צמד מהיר וחזרה למסלול הניצחונות. מורנו | אימג'בנק GettyImages

לגיונר נוסף ששיחק הערב זהו דן גלזר, שהשלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד הביתי של אופי כרתים 2:0 לאולימפיאקוס החזקה, שנהנתה מצמד של דניאל פודנס. אולימפיאקוס שמרה על מרחק נקודה מפנאתינייקוס המוליכה, אופי כרתים וגלזר ירדו למקום השביעי בעקבות המעידה השנייה ברצף בליגה.

סתיו למקין הפצוע לא נכלל גם היום בסגל שחטאר דונייצק שניצחה בחוץ 0:3 את ויקטוריה במסגרת הגביע האוקראיני. בליגה הרומנית עלה זיו מורגן מהספסל בדקה ה-88 בניצחון קלוז' 1:3 על פארול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי