"כולם היו עם תחתוני גוצ'י, ואני רק התפללתי שבשלי אין חורים"

פדריקו ואלוורדה, קשרה של ריאל, סיפר על יומו הראשון במדריד, התייחס לתקרית עם באנה ("יש קווים שלא חוצים") ולרגעים הכי מאושרים בחייו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פדריקו ואלוורדה, אחד השחקנים המרכזיים של ריאל מדריד בעידן הנוכחי של קרלו אנצ'לוטי, כתב את הסיפור שלו באתר The Players Tribune והציג לקוראים את דרכו אל התהילה. הקשר האורוגוואי התייחס לימיו הראשונים וגם לתקרית המפורסמת שבה תקף את אלכס באנה, שחקנה של ויאריאל.

"במבט לאחור, היו לי שלושה ימים מושלמים בחיים: הראשון היה היום בו ריאל מדריד באה לקחת אותי, השני כשהבן בניסיו נולד והשלישי כשהבן באוטיסטה נולד", כתב ואלוורדה. "בדרך ליום המושלם השלישי, אני ומשפחתי עברנו גיהנום. אחרי חודש וחצי של גיהנום מוחלט, קיבלנו את החדשות הטובות של חיינו. הבדיקות היו מעודדות ואפשר היה להמשיך עם ההיריון שהיה לפני כן בסיכון רב וגרם לאשתי לסבול פיזית ונפשית מדי יום. גם אני הייתי כבוי והיה לי קשה, אבל לא נתתי לאף אחד לראות אותי בוכה. אף פעם, גם לא ליד המשפחה. עד שזכינו לאחוז את הבן שלנו בזרועותינו, לא יכולנו אפילו לנשום. אבל תודה לאל, בחודש יוני האחרון הוא הגיח לעולם".

פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד
עשה את ההבדל. ואלוורדה | רויטרס

על הקשר עם ריאל: "פרצתי בטורניר יבשתי עד גיל 17 בפרגוואי. היינו לפני משחק מכריע מול ארגנטינה, הייתי בחדר שלי וההורים בחדר אחר באותו מלון. פתאום חבר התקשר ואמר: 'בוא מהר, יש כאן אנשים שרוצים לדבר איתך'. חשבתי שהוא צוחק, אבל רצתי לחדר עם אמא שלי ועמדו שם שני אנשים שאף פעם לא פגשתי. אמא שלי בכתה, היא תמיד אמוציונלית, ואז הם אמרו: 'אנחנו מריאל מדריד, אנחנו חושבים שתוכל להפוך לכוכב אצלנו. אנחנו רוצים שאתה וההורים תעברו למדריד'. הבטתי על אמא שלי ואז על הסוכן במבט של: 'אתם עובדים עליי'. אמא אמרה מיד: שתוק, פדה. אנחנו לא עובדים עליך".

על האימון הראשון בקסטייה, קבוצת המילואים של ריאל: "כולם נכנסו למלתחות והיו עם תחתוני גוצ'י. תחתוני גוצ'י, לעזאזל! יש דבר כזה בכלל? כמה זה עולה? הדבר היחיד שחשבתי לעצמי היה: 'אני מקווה שלבשתי היום תחתונים בלי חורים'. התפללתי שאמא שלי ידעה לטפל בהם בכביסה. ישבתי שם 20 דקות כאילו יש לי משהו חשוב בטלפון, אבל רק רציתי להעביר את הזמן. האחרים הסתכלו עליי ותהו אם קרה משהו. מעולם לא הרגשתי כה קטן".

על תקרית באנה: "באפריל, אחרי משחק מול ויאריאל, הכול קרס. כולם קראו את הכותרות, כולם מכירים את שני הצדדים של 'הסיפור'. אני לא רוצה להבליט שוב את הדברים הרעים, רק אגיד את זה… על המגרש, אתה יכול להגיד לי מה שתרצה וזה לא יזיז לי. אני אורוגוואי, למען השם. אבל יש קווים שלא חוצים. לא כשחקן כדורגל, אלא כבנאדם. יכול להיות שלא הייתי צריך להגיב. אולי עדיף היה מבחינתי ללכת הביתה, לאכול המבורגר ולראות סרטים מצוירים עם הבן שלי. אבל אני בנאדם, ולפעמים אתה צריך לדעת לעמוד על שלך למענך ולמען משפחתך. כאב לי שהתקשורת ציירה אותי כאדם אלים, פורסמו הרבה שקרים, אבל אני לא מתחרט על שום דבר. גדלתי כאדום בעקבות האירוע הזה והמשפחה שלי מאוחדת מאי פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי