איבדה את הפסגה: ג'ירונה סיימה ב-1:1 עם אתלטיק בילבאו

play
איניאקי וויליאמס אתלטיק בילבאו | GettyImages
לצ'ה הובילה פעמיים, ורונה חזרה ל-2:2 דרמטי 02:15

ציגנקוב (55) העלה את הפתעת העונה ליתרון, אבל איניאקי וויליאמס (67) השווה בביצוע נהדר ועצר את רצף הניצחונות של המארחת. ריאל מדריד נותרה במקום הראשון

(גודל טקסט)

רצף של חמישה ניצחונות הגיע לסיומו עבור מוליכת הטבלה לשעבר שאיבדה את הבכורה רשמית לריאל מדריד. ג'ירונה סיימה הערב (שני) ב-1:1 עם אתלטיק בילבאו במסגרת המחזור ה-14 בליגה הספרדית, ובעקבות מאזן פנימי לטובת הבלאנקוס, הקטלאנים ירדו למקום השני בטבלה.

המאזן המדהים של ג'ירונה עדיין זהה לזה של אלופת אירופה 14 פעמים, והמאבק נראה רחוק מלהיות גמור, בטח כשאתלטיקו מדריד תוכל להשלים את משחקה ולהתקרב מרחק נקודה מריאל וג'ירונה. במשחק מול הבאסקים, המארחים כבר ראו את 3 הנקודות בפעם השישית ברצף אחרי שויקטור ציגנקוב העלה אותם ליתרון בדקה ה-55. לאיניאקי וויליאמס לקח 12 דקות עד שהשוויון הגיע בסיומה של התקפה נהדרת של בילבאו, כששחקן הכנף הותיק חלף על פני שני שחקני הגנת ג'ירונה ובעט כדור חד לרשת כדי לקבוע חלוקת נקודות.

הנקודה של הקבוצה הבאסקית העלתה אותה מעל יריבתה ריאל סוסיאדד בטבלה, כשכעת בילבאו במקום החמישי בטבלה עם 25 נקודות. ג'ירונה תקווה לשוב למסלול הניצחונות ולעקוף שוב את ריאל מדריד במחזור הבא כשתארח את ולנסיה.

ויקטור ציגנקוב ג'ירונה
יתרון שלא הספיק וג'ירונה ירדה למקום השני. ציגנקוב | אימג'בנק GettyImages

משחקים שנערכו באיטליה:

ורונה – לצ'ה 2:2 לורונה: קיריל אנגונג (41), מילאן ג'וריץ' (77). ללצ'ה: רמי אודין (30), חואן גונזאלס (69)

בולוניה – טורינו 0:1 לבולוניה: ג'ובאני פביאן (56), ג'ושוע זירקזי (90+4)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי