באיירן מינכן להוטה להחתים את שחקן ברצלונה: "טוכל מחזיק ממנו"

play
תואמס טוכל מאמן באיירן מינכן | אימג'בנק GettyImages
מי אם לא הוא: הארי קיין כבש, באיירן מינכן ניצחה בקלן 01:42

לפי העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג, אלופת גרמניה הייתה שמחה לצרף את רונאלד ארוחו, אך בבוואריה מבינים כי זה לא יהיה פשוט

(גודל טקסט)

לפי דיווח של העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג ב"סקיי", מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל "מחזיק מאוד מרונאלד אראוחו" והוא ישמח לצרפו לשורות אלופת גרמניה, שעוקבת אחריו במשך זמן רב וחושבת שהוא יכול לשדרג משמעותית את משחק ההגנה שלה. עם זאת, הבווארים מבינים כי הסיכויים להשלמת העסקה אינם גבוהים וכי ברצלונה תנסה לשמור בכל מחיר על שחקן ההגנה.

מאז שערך את הופעת הבכורה שלו, אראוחו התפתח והפך לאחד השחקנים החשובים בברצלונה. הוא נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים באירופה ובבארסה ככל הנראה מייעדים לו את תפקיד הקפטן הראשון בעתיד. אראוחו מקפיד להצהיר על אהבתו לברצלונה, כך שהעברה לא נראית ריאלית, גם אם הקבוצה תצטרך לבצע מכירה משמעותית בקיץ כדי להקל על הבעיות הכספיות.

אראוחו, שמשמש כיום כקפטן השלישי של ברצלונה, התייחס במהלך העונה לנושא הסרט שעולה בספרד לא מעט: "אני גאה באפשרות הזו, אך זה לא תלוי בי. אנחנו צריכים לכבד את השחקנים שנמצאים כאן יותר זמן ממני. כמנהיג טבעי, לא משנה לי אם אני עונד את הסרט או לא, וכך זה יישאר עד סוף הקריירה שלי. אני מרגיש חשוב ומוערך, ואני חושב שרואים את זה על כר הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי