מנצ'סטר יונייטד תסכים? מועדון פאר רוצה להחתים את מייסון גרינווד

play
מייסון גרינווד | Diego Souto / Contributor
בלתי ניתן לעצירה: צפו בטיל האדיר של מייסון גרינווד 00:51

באנגליה טוענים שברצלונה תציע לשדים האדומים 40 מיליון ליש"ט עבור שחקן ההתקפה שמרשים כמושאל במדי חטאפה. לשחקן עצמו תוצע החולצה עם המספר 10

(גודל טקסט)

חרף העובדה כי בוטלו ההאשמות נגדו בגין תקיפה ואונס של בת זוגו, מנצ'סטר יונייטד החליטה לוותר על מייסון גרינווד והשאילה אותו לחטאפה בסוף הקיץ. מאז, החלוץ האנגלי הבקיע חמישה שערים, הוסיף ארבעה בישולים, החייה את הקריירה שלו מחדש והפך לסחורה חמה בספרד.

על פי דיווח ב"סאן", יכולתו תפסה את העין של ברצלונה שתנסה להחתים את שחקן ההתקפה בקיץ 2024 ותציע למנצ'סטר יונייטד 40 מיליון ליש"ט, כאשר לשחקן עצמו תוצע החולצה האייקונית עם המספר 10, שמזוהה עם גדול שחקני המועדון בכל הזמנים – ליאו מסי. כזכור, שחקן בארסה האחרון ששיחק עם המספר המחייב הוא אנסו פאטי שהושאל בתחילת העונה לברייטון.

גרינווד | אתר רשמי, מתוך טוויטר

חטאפה, שמרוצה מאוד מגרינווד, מקווה להשאירו במדיה לעונה נוספת, אולם נראה שצפויה לה תחרות לא פשוטה. עם זאת, באנגליה מדווחים שלא רק האוהדים קיבלו את גרינווד בחום, אלא גם הקבוצה עצמה והשחקן "מרגיש בבית". בדיווח נכתב כי "שחקני חטאפה דואגים לו ושומרים עליו. גם נשותיהם של השחקנים עושות מאמץ מיוחד כדי לגרום לבת זוגו של גרינווד להרגיש בנוח".

כידוע, גרינווד הואשם בניסיון אונס, תקיפה והתנהגות אלימה נגד בת זוגו, שפרסמה את הדברים ברשת. האישומים, אותם הכחיש הכדורגלן, בוטלו על ידי הרשויות בפברואר. למרות זאת, יונייטד לא החזירה אותו לסגל, והוא לא שיחק כדורגל מינואר 2022 ועד חודש ספטמבר האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי