ריאל סוסיאדד עצרה את הרצף השלילי, ולנסיה שוב ניצחה

play
ברייס מנדס ריאל סוסיאדד | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1 06:47

מנדס (12) העניק 0:1 על סלטה ויגו אחרי 4 משחקים ללא ניצחון, הוגו דורו (61) ניצח 0:1 את אתלטיק בילבאו. 0:2 ללאס פלמאס על ראיו וייקאנו

(גודל טקסט)

שתיים מהקבוצות החמות בליגה הספרדית נפגשו הערב (שבת) כאשר ולנסיה השביעית בטבלה ניצחה 0:1 את אתלטיק בילבאו המדורגת שלישית. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את סלטה ויגו בחוץ, לאס פלמאס צמודה לוולנסיה בזכות 0:2 בחוץ על ראיו וייקאנו, כשמאיורקה חילצה 1:1 בתוספת הזמן במגרשה של ויאריאל.

סלטה ויגו – ריאל סוסיאדד 1:0

אמנם הבאסקים עברו כבר שני סיבובים בגביע המלך הספרדי, אבל במסגרת הליגה הפסידו לאתלטיק בילבאו בדרבי ורשמו 4 משחקים ברציפות ללא ניצחון. בביקור אצל סלטה שלא ניצחה אותה כבר 7 משחקים רצופים, סוסיאדד חזרה למסלול הניצחונות עם ניצחון דחוק משער של ברייס מנדס בדקה ה-12 ששם אותה במקום השישי. המארחת עם הפסד עשירי העונה תקועה במאבקי ההישרדות.

הוגו דורו שחקן ולנסיה חוגג שער
הוגו דורו שחקן ולנסיה חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Aitor Alcalde

ולנסיה – אתלטיק בילבאו 0:1

העטלפים חולמים על קאמבק לאירופה והמשיכו בריצה הנאה, כשהניצחון הרביעי ברציפות החזיר אותם למקום השביעי על חשבון לאס פלמאס. הבאסקים היו בעצמם ברצף של ארבעה ניצחונות, אבל הראש כנראה יותר ברבע גמר הגביע מול ברצלונה ביום רביעי. הוגו דורו הכריע בנגיחה בדקה ה-61 עם שערו התשיעי העונה בליגה, אחרי הרמה נהדרת של הקפטן חוסה גאיה מצד שמאל. בילבאו השלישית עם הפסד ראשון לוולנסיה אחרי תשעה מפגשים בליגה, מאז צמד ההפסדים ב-2019.

ראיו וייקאנו – לאס פלמאס 2:0

ניצחון ראשון של לאס פלמאס בווייקאס מאז ה-1:2 בליגה השנייה ביוני 2004. ראיו ניצחה בבית רק פעם אחת העונה, וזה היה מזמן (0:2 על אלאבס ב-15 בספטמבר) והפעם נכנעה לשער של אלברו מוליירו בן ה-20 בדקה ה-35 ולמתפרצת קטלנית שאותה סיים חאבי מוניוס עם הסטה נאה מהאוויר בדקה ה-83. אלברו גרסיה המקומי הורחק שתי דקות לפני כן.

ויאריאל – מאיורקה 1:1 לוויאריאל: אלכסנדר סורלות (45+1), פפה ריינה הורחק מהספסל (63). למאיורקה: חאבי יאברס (90+1)

חאבי מוניוס מעל מוניר שחקני לאס פלמאס חוגגים
כך ייעשה לאיש. מוניר מרים את חאבי מוניוס לאחר השער | אימג'בנק GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

בשישי:

אלאבס – קאדיס 0:1 לאלאבס: לואיס ריוחה (51 בפנדל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי