קאנסלו ישוב לסגל ברצלונה, צ'אבי החמיא ללאמין ימאל: "כישרון בלתי רגיל"

play
נפצע והוחלף כבר אחרי 11 דקות. קאנסלו | אימג'בנק GettyImages
ההגנה הכי טובה היא התקפה: 1:3 לברצלונה בסלמנקה בדרך לרבע גמר הגביע 02:00

הפורטוגלי וכריסטנסן יעמדו לרשות האלופה ברבע גמר הגביע מול בילבאו (ד', 22:30, ספורט2), המאמן דרוך: "יריבה ששמה עליך הרבה לחץ". ג'ירונה תתארח במאיורקה (ד', 20:30, ספורט2)

(גודל טקסט)

שלב רבע גמר גביע המלך יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים. בראשון תתארח הפתעת העונה ג'ירונה אצל מאיורקה, ולאחר מכן תארח אתלטיק בילבאו את ברצלונה.

אתלטיק בילבאו – ברצלונה (רביעי, 22:30, ספורט2)

אחרי ה-4:1 הכואב שחטפה מריאל מדריד בסופרקופה, רשמה האלופה 1:3 על סלאמנקה במסגרת שמינית גמר הגביע ולאחר מכן 2:4 דרמטי על בטיס, וכעת היא תקווה לצלוח את המשימה גם מול מאמנה לשעבר ארנסטו ואלוורדה. בילבאו, שהגיעה לחצי הגמר בארבע העונות הקודמות, ראתה את רצף ששת הניצחונות שלה בכל המסגרות נקטע עם 1:0 מול ולנסיה במסגרת הליגה, ומחר היא תנסה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים לקטלאנים – הפסדים בהם לא כבשה ולו שער זכות אחד.

ז'ואאו קאנסלו ואנדראס כריסטנסן שבו לסגל, ממנו עדיין נעדר ראפיניה. "בילבאו קבוצה אינטנסיבית שמאמינה בעצמה ויש לה מאמן מצוין", אמר צ'אבי. "היא שמה עליך לחץ, אבל אנחנו מגיעים בתחושות טובות. אני מקווה שיהיה משחק טוב". על ילד הפלא לאמין ימאל אמר מאמן ברצלונה: "הוא כישרון גדול, כשרואים אותו באימונים מבינים שהוא כישרון בלתי רגיל. הוא משחק עם הרבה מאוד אומץ ואנחנו מאושרים ששחקנים כמוהו יוצאים ממחלקת הנוער שלנו".

צ'אבי מאמן ברצלונה לצד ז'ואאו קאנסלו
נפצע והוחלף כבר אחרי 11 דקות. קאנסלו | אימג'בנק GettyImages

מאיורקה – ג'ירונה (רביעי, 20:30, ספורט2)

מאז ההפסד לריאל מדריד בספטמבר, יצאה הפתעת העונה לרצף בלתי נתפס של 17 משחקים, כבשה את פסגת הטבלה וכעת היא רוצה להשיג גם את הכרטיס לחצי גמר הגביע. המפגש הקודם בין הקבוצות העונה הסתיים ב-3:5 מלהיב לג'ירונה, שהובילה 1:5 כבר בדקה ה-57. אלש גרסיה סיים לרצות עונש הרחקה ועשוי לשוב ל-11 של האורחת.

שחקני ג'ירונה חוגגים עם ואלרי פרננדס
שחקני ג'ירונה חוגגים עם ואלרי פרננדס | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

שלב רבע הגמר יסתיים ביום חמישי, כשאתלטיקו מדריד תארח את סביליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי