מקדמה חשובה לגומלין: אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד

play
שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים עם אלכס ברנגר | GettyImages
בילבאו התקרבה לגמר גביע המלך עם ניצחון חוץ אצל אתלטיקו מדריד 01:28

אלכס ברגנר (25 בפנדל) הכריע את המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך וקירב את הבאסקים למשחק על התואר בהפסד ראשון של המארחת בבית העונה. הגומלין: ב-29 לפברואר

(גודל טקסט)

אחרי ההדחות של ברצלונה וריאל מדריד מגביע המלך, אתלטיקו מדריד הפכה לפייבוריטית הברורה להניף את הגביע בפעם ה-11 בתולדותיה, בתקווה להגיע בכלל לגמר ראשון מאז 2013. בדרך לשם, היא תצטרך לעבור את אתלטיק בילבאו שחווה עונה נהדרת, והערב (רביעי) השתיים נפגשו במטרופוליטנו למפגש הראשון מבין שניים שלב חצי הגמר כשהקבוצה הבאסקית השיגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין עם ניצחון 0:1 קטן בהפסד הביתי הראשון העונה של אתלטיקו בכל המסגרות.

אלכס ברגנר הכריע את ההתמודדות עם פנדל מדויק בדקה ה-25 שקירב את הבאסקים לגמר הגדול, וב-29 בפברואר, בילבאו תוכל להשלים את המשימה, כשלאתלטיקו יהיה לא פשוט בכלל מול היציעים הרותחים בסן ממס הגועש. בתוספת הזמן אלברו מוראטה כבר סחט פנדל ואנטואן גריזמן ניגש לבעוט, אבל אחרי בדיקה ארוכה של שופטי ה-VAR, נקבע כי החלוץ הספרדי היה בעמדת נבדל בעת העבירה עליו והניצחון נשאר של האורחת.

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד
יצליחו להפוך בגומלין? גריזמן | אימג'בנק GettyImages

בילבאו הגיעה כבר ל-2 גמרים ברציפות בעונות 2019/20 ו-2020/21, אך הפסידה בדרבי הבאסקי לריאל סוסיאדד ולברצלונה בשנה שלאחר מכן. הפעם, אחת ההפתעות הנעימות בליגה הספרדית רוצה ללכת עד הסוף, ואולי אפילו לפגוש בגמר את היריבה המרה שסיימה במשחק הראשון שלה מול מאיורקה ב-0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי