ג'ירונה הפסידה 3:2 לבילבאו, שהתקרבה אליה במאבק על ליגת האלופות

משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון להפתעת העונה והיא עם 4 נקודות מ-15 האחרונות. בילבאו צימקה ממנה את הפער ל-7 נקודות

(גודל טקסט)

סגנית המוליכה בספרד, ג'ירונה, ממשיכה לאבד נקודות והערב (שני) הפסידה לאתלטיק בילבאו 3:2 במשחק שחתם את המחזור ה-25 בליגה הספרדית. הקטלאנים עדיין במקום השני לפני ברצלונה ואתלטיקו מדריד, אבל בילבאו החמישית צימקה מהם את הפער ל-7 נקודות והמאבק על הכרטיסים לליגת האלופות מתלהט.

אלכס ברנגר העלה את אתלטיק ל-0:1 כבר אחרי שתי דקות, אבל ויטלי ציגנקוב איזן בדקה ה-49. ברנגר השלים צמד בדקה ה-56 ו-4 דקות לאחר מכן איניאקי וויליאמס קבע 1:3. ההגנה של ג'ירונה נראתה חדירה ומבולבלת ובילבאו לא הייתה רחוקה משערים נוספים, לפני שאריק גרסיה צימק ל-3:2 (75). בדקות הסיום האורחת הפעילה לחץ כבד, אבל החמיצה והפסידה.

לג'ירונה – הפתעת העונה בליגות הגדולות של אירופה – זה היה הפסד שני ברציפות והיא צברה נקודה מ-9 האחרונות ו-4 מ-15 האחרונות. פתיחת העונה הפנטסטית שלה שומרת עליה בינתיים במקום השני, אבל אם המומנטום השלילי יימשך, היא עלולה לרדת בעוד כמה שבועות מהטופ 4.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים
חגיגה אדומה-לבנה | אימג'בנק GettyImages, ANDER GILLENEA / AFP

יתר תוצאות המחזור ה-25

ויאריאל – חטאפה 1:1 אתלטיקו מדריד – לאס פלמאס 0:5 אוסאסונה – קאדיס 0:2 סלטה ויגו – ברצלונה 2:1 ולנסיה – סביליה 0:0 ראיו וייקאנו – ריאל מדריד 1:1 גרנאדה – אלמריה 1:1 מאיורקה – ריאל סוסיאדד 2:1 בטיס – אלאבס 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי