בחסות האחים וויליאמס: אתלטיק בילבאו עלתה לגמר גביע המלך

play
איניאקי וויליאמס חוגג עם ניקו וויליאמס אתלטיק בילבאו | אימג'בנק GettyImages
איניאקי וניקו וויליאמס בישלו אחד לשני, בילבאו עלתה לגמר הגביע 02:32

איניאקי (13) וניקו (42) בישלו אחד לשני, גורוסטה הוסיף (62) והבאסקים הביסו 0:3 את אתלטיקו מדריד עם 0:4 בסיכום שני המשחקים בדרך למפגש עם מאיורקה על התואר

(גודל טקסט)

40 שנים חלפו מאז שאתלטיק בילבאו זכתה בגביע המלך. זה קרה בעונת 1983/84, אז זה הסתיים בדאבל האחרון שלה, כשהתואר היחיד מאז שראה הקהל הבאסקי היה הסופר קאפ הספרדי ב-2015 ו-2021. הערב (חמישי), בילבאו עשתה צעד נוסף בעונה הנהדרת שלה אל עבר התואר לו חיכתה כל כך הרבה שנים כשניצחה בגומלין חצי גמר גביע המלך הספרדי 0:3 אתלטיקו מדריד, 0:4 בסיכום שני המפגשים, והיא תפגוש את מאיורקה בגמר על התואר היוקרתי.

צ'ולו סימאונה נאלץ להסתדר פעם נוספת ללא אנטואן גריזמן הפצוע, כשאנחל קוראה החליף אותו בחוד של הקולצ'ונרוס. מנגד, השלישייה ההתקפית של האחים וויליאמס, איניאקי וניקו, יחד עם גורקה גורוסטה, עשתה בית ספר להגנה של אתלטיקו. כבר אחרי 13 דקות ניקו וויליאמס הרים מצד שמאל, ואחיו שמייצג את נבחרת גאנה בעט מהאוויר כדור אדיר לרשת של יאן אובלק כדי לקבוע 0:1 מוקדם. 3 דקות לירידה להפסקה, הפעם איניאקי היה על תקן המבשל לאחיו שמקרוב דחק את ה-0:2 והלהיב את הקהל בסן ממס.

ניקו וויליאמס אתלטיק בילבאו
הצגה של הבאסקים. ניקו וויליאמס | אימג'בנק GettyImages

פתיחת המחצית השנייה נדחתה עם עליית השחקנים לדשא כשהמשחק נעצר בעקבות אירוע חירום ביציע, וכששבו לשחק, הדברים לא השתנו מהמחצית הראשונה. גורוסטה הוסיף את השלישי בביצוע מושלם עם בעיטה לפינה הרחוקה של השוער הסלובני בדקה ה-62 וקבע שבילבאו שוב בגמר, בפעם השלישית שלה ב-5 העונות האחרונות, הפעם היא תגיע כפייבוריטית ואולי בדרך לזכייה ראשונה אחרי 4 עשורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי