ברצלונה מעדה בבילבאו ופספסה הזדמנות לצמק את הפער בפסגה

play
לאמין ימאל ברצלונה מול אלכס ברנגר אתלטיק בילבאו | רויטרס
איניאקי וניקו וויליאמס בישלו אחד לשני, בילבאו עלתה לגמר הגביע 02:32

אחרי המעידה של ריאל מדריד וההפסד של ג'ירונה, האלופה סיימה ב-0:0 מאכזבת ונותרה במקום השלישי. פציעה חמורה לפרנקי דה יונג

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בספרד נמשך היום (ראשון) עם שלוש קבוצות צמרת שרצו לצמק פערים מריאל מדריד, שמעדה אצל ולנסיה בדרמת ענק. אתלטיקו מדריד שמרה על המאזן הכמעט מושלם שלה בבית עם 1:2 על בטיס. ג'ירונה השנייה הפסידה במפתיעה למאיורקה וברצלונה היתה יכולה לעקוף אותה ולעלות למקום השני, אבל הסתפקה ב-0:0 מאכזב אצל אתלטיק בילבאו החזקה.

פרנקי דה יונג ברצלונה
פציעה מדאיגה. פרנקי דה יונג | רויטרס

אתלטיק בילבאו – ברצלונה 0:0

אחרי המעידה של ריאל מדריד וגם של ג'ירונה השנייה, ברצלונה קיבלה אולי הזדמנות בלתי חוזרת לעלות למקום השני ולצמק את הפער בפסגה לשש נקודות. אלא שלבילבאו יש את השאיפות שלה. הבאסקים, שעלו לגמר הגביע, מפנטזים על המקום הרביעי ועל העפלה לליגת האלופות. אלא שבמקום שיפתח משחק מרתק בין שתי קבוצות שרוצות לנצח, שתיהן די ביטלו אחת את השנייה במשחק שבו היו מעט מאוד מצבים ורק ארבע בעיטות למסגרת של שתי הקבוצות. רוברט לבנדובסקי פתח בחוד ובקושי נגע בכדור ואם לא די בכך, אז מצבת הקשרים של צ'אבי התקצרה עוד יותר עם הפציעה של פרנקי דה יונג, שהתקשה לדרוך על רגלו ולא ברור כמה זמן ייעדר.

לאמין ימאל ברצלונה מול אלכס ברנגר אתלטיק בילבאו
לאמין ימאל ברצלונה מול אלכס ברנגר אתלטיק בילבאו | רויטרס

אתלטיקו מדריד – בטיס 1:2

אחרי ינואר די מוצלח, חודש פברואר היה על גבול הקטסטרופלי מבחינת אתלטיקו שרשמה בו ניצחון אחד וארבעה הפסדים בשבעה משחקים, האחרון היה נגד בילבאו בגביע. אלא שאתלטיקו מדריד חזרה לאצטדיון שהיא כל כך אוהבת ורשמה ניצחון 13 מ-14 משחקים בוונדה מטרופוליטנו ומול יריבה די חזקה. רוי סילבה שוער בטיס כבש שער עצמי כבר בדקה השמינית. אלברו מוראטה פספס פנדל, אבל כיפר על כך עם שער נגיחה מקרוב על סף ההפסקה. ווליאן קרבאליו צימק בבעיטה מרחוק (62), אבל אתלטיקו עמדה בלחץ והשיגה שלוש נקודות שהרחיקו אותה עד כדי שש נקודות מבילבאו החמישית. בטיס מנגד ממוקמת שישית ותיאבק כנראה על הכרטיס לליגה האירופית.

ממפיס דפאי אתלטיקו מדריד
פתחו את מרץ ברגל ימין. שחקני אתלטיקו חוגגים | רויטרס

מאיורקה – ג'ירונה 0:1

מאזן של נקודה אחת בשלושה משחקים שהסתיימו ללא ניצחון הרחיק את ג'ירונה מריאל מדריד במרוץ לאליפות. במחזור הקודם הקטלאנים התאוששו אומנם עם 0:3 על ראיו וייקאנו, אך חזרו לסורם עם הפסד שעלול לעלות להם במקום השני אם ברצלונה תנצח בהמשך את בילבאו. מאיורקה הגיעה למשחק הזה בעננים אחרי חגיגות הניצחון על סוסיאדד והעפלה לגמר הגביע. זה לא מנע ממנה לנצח גם בליגה בזכות שער של הבלם חוסה קופטה בדקה ה-33, שהרחיק אותה מאוד מהתחתית.

חוסה קופטה מאיורקה חוגג
חוסה קופטה מאיורקה חוגג | אימג'בנק GettyImages

ויאריאל – גרנאדה 1:5

אחרי ניצחון החוץ המפתיע משהו על ריאל סוסיאדד במחזור הקודם, הצוללת הצהובה התפוצצה על האורחת מהתחתית בדרך לניצחון הליגה הגבוה ביותר שלה העונה. בגביע היה לה 0:5, אך היה זה נגד צ'יקלאנה החובבנית. אלכסנדר סורלות' ודני פארחו היו הכוכבים הבולטים בשורות ויאריאל: הנורבגי חגג שלושער (7, 19 ו-65), הקשר הספרדי בישל שלושה שערים. אטיין קאפו (32) וגונסאלו גדש (47) הוסיפו את השערים האחרים.

המשחק האחרון במחזור ה-27 יתקיים ביום שני ב-22:00 כשאוסאסונה תארח את דפורטיבו אלאבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי