"ריאל תדרוס עם אמבפה? שיוכיחו על המגרש". פ.ס.ז' סימנה יורש

אספס הזכיר: "עם מסי וניימאר זה היה אמור להיות פצצה, והם לא זכו בליגת האלופות". הצרפתים הציעו 200 מיליון יורו על כוכב עולה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בתום העונה הנוכחית צפויה להסתיים אחת הסאגות המתישות בשוק ההעברות בכדורגל העולמי, כאשר ריאל מדריד תכריז על צירופו של קיליאן אמבפה. כולם כבר מתייחסים למעבר של כוכב פריז סן ז'רמן לשורות הבלאנקוס כאל עובדה מוגמרת, ומי שהתייחס לנושא באמירה מעניינת הוא כוכב הליגה הספרדית, יאגו אספס מסלטה ויגו, בריאיון ל"אס" לקראת הביקור של קבוצתו בסנטיאגו ברנבאו מחר (ראשון).

"זה יהיה טוב לליגה, כי ככל שהשחקנים הטובים ביותר יגיעו, כך ייווצרו הד והכנסות גדולות יותר", טען אספס. "לאחר מכן יצטרכו לחלק את העוגה קצת יותר טוב, כדי שהקבוצות האחרות יוכלו להתקרב קצת לריאל מדריד".

כשהועלתה בפניו הטענה שריאל, שכבר עכשיו דוהרת לאליפות, צפויה לדרוס את הליגה הספרדית ברגע שאמבפה יצטרף אליו, חלוץ סלטה ויגו השיב: "על הנייר קל מאוד לומר שהם יטאטאו את כולם, אבל זה צריך להיות מוכח על המגרש. גם פריז סן ז'רמן הייתה אמורה להיות פצצה עם מסי וניימאר, אבל הם לא זכו בליגת האלופות בעונות שהם ואמבפה שיחקו יחד".

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן | רויטרס

בינתיים, ב"מארקה" דווח שפריז סן ז'רמן סימנה את לאמין ימאל כיורש של אמבפה, ומוכנה לשלם תמורתו לא פחות מ-200 מיליון יורו, אבל ברצלונה דחתה את ההצעה כשהנשיא ז'ואן לאפורטה מבין שמכירת ילד הפלא בן ה-16 תהיה "טעות היסטורית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי