הסוד של הנרי? "כולם חושבים שאמבפה בריאל, אבל יכולים לטעות"

מאמן הנבחרת הצעירה של צרפת סיפק אמירה מעניינת לגבי הסופרסטאר שצפוי להצטרף לבלאנקוס, והצהיר: "אם יעבור לשם, לא יגיע למשחקים האולימפיים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

את קיליאן אמבפה תיירי הנרי לא יקבל לטורניר האולימפי בפריז בקיץ הקרוב ככל הנראה, כשריאל מדריד הודיעה שהיא לא תשחרר את שחקניה, ועם הדיווחים שממשיכים לזרום על הסיכום של הסופרסטאר הצרפתי בשורות הבלאנקוס, גם אגדת העבר של הטריקולור לא יכול היה להישאר אדיש וסיפק את דעתו על אפשרות של מעבר כזה עם פרט פיקנטי במיוחד.

"קיליאן יכול ללכת לאן שהוא רוצה, הוא יקבל את ההחלטה הנכונה בסופו של דבר", אמר הנרי. "בין אם זה יהיה בריאל מדריד, שכולם חושבים שזה סופי, אבל יכולים לטעות בגדול, או בכל מקום אחר. אמבפה יהיה טוב בכל קבוצה. אנחנו מדברים על מפלצת. תמיד אומרים לי 'איזה מזל יש לכם הצרפתים שיש לכם שחקן כמוהו'. אני אאחל לו בהצלחה לאן שיעבור".

עוד התייחס לקראת הטורניר האולימפי ולחלוץ אותו רצה לראות לובש את המדים תחתיו: "הדבר היחיד שאנחנו יודעים הוא שאמבפה יעזוב את פריז. לא משנה לאן, אבל אם זה יהיה לריאל מדריד, אנחנו כבר יודעים שהם לא יתנו לשחקנים שלהם ללכת. גם אורליאן טשואמני ואדוארדו קמאבינגה בסיפור הזה. אמשיך לנסות עד הסוף".

קיליאן אמבפה ריאל מדריד
קיליאן אמבפה ריאל מדריד | צילום מסך, מתוך טוויטר

מי שכן עשויים להצטרף לנבחרת האולימפית של הנרי הם אוליבייה ז'ירו וקארים בנזמה שהביעו רצון להגיע לטורניר במשחקים האולימפיים בפריז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי