נשק שובר שוויון: ברצלונה תחתים את אחד השחקנים הטובים בעולם?

play
ברצלונה חוגגת | רויטרס
החמישייה של ארלינג הולאנד במדי מנצ'סטר סיטי בגביע 03:09

חלומות בהקיץ? בספרד טוענים שהאלופה מאמינה כי גיוס כוכב העל עשוי לשכנע את צ'אבי להישאר. גם ריאל מדריד הוזכרה כמועמדת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חלומות בהקיץ? ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה נערכת לעזיבה עתידית של רוברט לבנדובסקי הוותיק. על פי הדיווח, היא סימנה את ארלינג הולאנד ותנסה לצרפו בקיץ 2025 וזאת מתוך אמונה שניסיון אמיתי לצרוף שחקן על ברמתו יסייע לשכנע את צ'אבי להישאר במועדון.

כזכור, בינואר האחרון הכריז צ'אבי כי יעזוב את בארסה בתום העונה, אולם מאז העפילה הקבוצה לרבע גמר ליגת האלופות ורשמה ריצה מרשימה בליגה, מה שהוביל לרצון עז להשאיר את המאמן.

הולאנד נקשר לא אחת למעבר ליריבה המושבעת, ריאל מדריד, אך ברצלונה מאמינה כי היא תוכל לגבור על הבלאנקוס ולצרף את חלוץ מנצ'סטר סיטי שמחזיק בחוזה עד 2027 וכולל סעיפי יציאה.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי | GettyImages

 נטען כי צ'אבי "לא מוכן להעביר עוד קיץ כמו הקודמים, אז חיכו עד הרגע האחרון כדי לבצע העברות, והיו בעיות פייר פליי וכספים. אם לא יובטח לו שיהיה כסף כדי לבנות סגל מצוין, אין סיכוי שימשיך. הוא רוצה להתחרות על כל התארים, ולא לסמוך רק על ילדים בני 16, 17 ו-18, לא משנה כמה טובים הם. כדי שימשיך, הוא יצטרך לקבל הבטחות שאפשר לצרף שחקנים חשובים. למשל, קשר בכיר – מרטין סובימנדי או יוזואה קימיש, ואולי גם את ברנרדו סילבה. אבל כדי להחתים שחקנים כאלה צריך כסף, מבלי להחליש את הסגל עם מכירות".

עוד נטען כי 'בעלי המניות' של מועצת הנהלת ברצלונה, כמו גם המנהל הספורטיבי דקו, פועלים כדי לשכנע את צ'אבי לחזור בו מההחלטה שלו לעזוב בסוף העונה והסיבות רבות ומגוונות. ראשית, לאפורטה סבור שאם ינצח או יתחרה עד הסוף בליגה ובליגת האלופות, צ'אבי עשוי לשקול מחדש את עמדתו. הנשיא מוכן לחכות לו, ולהניח את ההחלטה בצד, כי הוא מאמין שצ'אבי יכול להוציא הרבה מהסגל הנוכחי, במיוחד מהצעירים להם נתן הזדמנות כמו לאמין ימאן, פרמין לופס, פאו קובארסי, הקטור פורט ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי