דיווח: ארתור הגיע לטורינו, מסרב לחזור לשחק בברצלונה

ארתור
ארתור | Octavio Passos/Getty Images

הברזילאי עבר בדיקות רפואיות לקראת המעבר ליובנטוס, אך כעת צצה בעיה חדשה: הוא דורש לקבל שחרור מיידי, כך שלא יעמוד לרשות סטיין בליגה ובליגת האלופות

(גודל טקסט)

בסוף השבוע טענו בכלי התקשורת בספרד ובאיטליה שעסקת מיראלם פיאניץ' לברצלונה וארתור מלו ליובנטוס צפויה להפוך לרשמית תוך ימים ספורים לכל היותר ושהדבר היחיד שעלול לעכב את ההכרזה הוא משחקי הקבוצות בליגות. הבוקר (ראשון), לאחר שיובנטוס הביסה את לצ'ה ואילו ברצלונה מעדה נגד סלטה ויגו והעניקה לריאל מדריד הזדמנות פז לברוח בפסגה, דווח באיטליה שהשניים התייצבו במתחם של הגברת הזקנה בטורינו ועברו בדיקות רפואיות.

פיאניץ' נבדק בטורינו ולא בברצלונה רק בשל אילוצים בירוקרטיים וסגירת השמיים האוויריים בעקבות מגפת הקורונה ואילו ארתור הגיע מספרד במיוחד, במטרה שהעסקה תושלם עד ה-30.6, משמע תוך 48 שעות, כך שזו תיחשב כחלק מעונת 2019/20 – על אף שהשניים יוכלו לשחק לראשונה במדים החדשים רק במשחקי עונת 2020/21 – מה שיסיע לשני המועדונים לאזן את החשבונות הכספיים. כפי שפורסם, ארתור יירכש תמורת 70 מיליון אילו ואילו פיאניץ' עבור 60 מיליון יורו, כך שלמעשה יובנטוס תשלם 10 מיליון יורו במיידי עבור חילופי השחקנים.

כעת, כך לפי האתר האיטלקי "Calciomercato", צצה בעיה חדשה: ארתור, גם בעקבות הביקורת של סטיין על יכולתו לפני המשחק נגד סלטה ויגו, דורש לעזוב את ברצלונה מיידית וכלל לא לסיים איתה את העונה – כמובן שלקבוצה מעבר לליגה גם עוד נותר להשלים את ליגת האלופות ובאוגוסט היא תפגוש את נאפולי למשחק גומלין (1:1 באיטליה במשחק הראשון).

ארתור | Aitor Alcalde/Getty Images

ארתור במשך שבועות התעקש שברצונו להישאר בברצלונה ולהילחם על מקומו בסגל, אולם הבין כי עליו לעזוב כאשר התבשר על ידי המאמן כי הוא לא בתוכניות. זו הייתה למעשה תוכנית של ברצלונה כדי להוביל להשלמת העסקה, מכיוון שבמקביל למסר מסטיין לחצו עליו ראשי המועדון לקבל את הצעת הביאנקונרי – אך זו גם גרמה לכך שהקשר הבין כי אינו רצוי וכעת לא מעוניין לשוב ללבוש את מדי הקבוצה.

יובנטוס, יש לציין, לא תסכים לעסקה שתוביל לעזיבתו של פיאניץ' לפני תום העונה, מכיוון שגם היא בנוסף למאבקי הצמרת בליגה עוד צריכה להתמודד בעוד קצת יותר מחודש בשמינית גמר ליגת אלופות ולמחוק הפסד 1:0 לליון במשחק הראשון שנערך בצרפת.

מיראלם פיאניץ' , ארתור מלו | Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי