סטיין: "מסי ואני מדברים על מה שצריך"

ליאו מסי
ליאו מסי. יישאר או לא? | David Ramos/Getty Images

מאמן ברצלונה התייצב למסיבת עיתונאים בצל הדיווחים על כך שהכוכב שוקל לעזוב: "לא שמעתי ממנו דבר בנושא". וגם: היכולת במשחקי החוץ ומעמדו של גריזמן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור ה-34 ב"לה ליגה" יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-0:3 של אתלטיקו מדריד על מאיורקה, אולם יגיע לשיאו מחר – הפעם, בניגוד למחזורים הקודמים, תהיה זו ריאל מדריד שתעלה לכר הדשא בשעה מוקדמת, כשתתארח בבילבאו ב-15:00, כך שברצלונה שתזכה לשחק ב-23:00 בוויאריאל תדע אם ביכולתה לצמק את פער ארבע הנקודות או שמא ההפרש יגדל לשבע לפחות באופן זמני.

ברצלונה לא ניצחה שלושה מארבעת המחזורים האחרונים, להוציא 0:1 על בילבאו היא סיימה בתוצאות תיקו בחוץ נגד סביליה וסלטה ויגו וביום שלישי בקאמפ נואו נגד אתלטיקו מדריד, והדיווחים מקטלוניה הם על משבר בחדר ההלבשה, בתחנת הרדיו קנדה סר" אף הצהירו שליאו מסי החליט לעזוב בתום העונה וכמובן שגם עתידו של המאמן קיקה סטיין לוט בערפל.

היום התייצב קיקה סטיין למסיבת עיתונאים ראשונה מאז המעידה השלישית בשבועות האחרונים ותחילה נשאל על הדיווחים לפיהם מסי שוקל לעזוב: "אני ממש לא מתכוון להתייחס לספקולציות. אני לא שמעתי ממנו דבר בנושא וזה לא תפקידי לדבר על זה. אני רואה את ליאו מסי מתאמן היטב, אנחנו מדברים על מה שצריך וזה הכל. אין שום דבר מעבר".

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

על ויאריאל: "זו בוודאי אחת הקבוצות שחזרו הכי טוב מהפגרה, לא יודע אם הכי טובה. זו קבוצה מאוד מוכשרת, עם שחקנים טובים שמגנה מצוין ובבית בטוח שהיא תעשה לנו בעיות. שיחקנו טוב נגד אתלטיקו מדריד ואני מקווה שנציג את אותה יכולת גם מחר".

היכולת במשחקי החוץ: "זה נכון שאיבדנו נקודות במשחקי חוץ, אבל אני חושב ששיחקנו טוב במשחקים האלה והגיע לנו לנצח. זו האמת שהתוצאה בסוף היא הדבר הכי חשוב, בסוף טעות אחת עולה לך בשתי נקודות. אנחנו נמשיך להילחם".

על גריזמן: "אנטואן בסדר גמור, הוא מקצוען. שוחחנו בימים האחרונים והוא מקצוען שלא יושפע מדבר כשהוא יעלה על המגרש. אני בטוח שנראה ממנו את המאה אחוז שלו כשהוא ישוב לשחק".

מחוץ לסגל הקבוצה נותר הבלם סמואל אומטיטי ולפי סטיין הסיבה היא כאבים בברך מהם הצרפתי סובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי