ברתומאו: "סטיין יישאר. מסי ימשיך גם בלעדיי"

ליאו מסי
ליאו מסי. יישאר או לא? | David Ramos/Getty Images

על פי נשיא ברצלונה, המאמן יוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה: "מרוצה ממנו". הדיווחים בנוגע לעתידו של הפרעוש: "הוא רוצה לסיים פה את הקריירה". וגם: פרשת הבוטים, מערכת ה-VAR ועסקת ניימאר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

למרות שברצלונה צפויה לאבד את האליפות לאחר שרשמה שני ניצחונות בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים ובעיצומם של ימים מאוד מתוחים, ג'וספ מריה ברתומאו, נשיא המועדון, הצהיר היום (שלישי) כי קיקה סטיין, בניגוד לכל הדיווחים, יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. "סטיין ימשיך. אני מרוצה מההתפתחות של הקבוצה", אמר ברתומאו בראיון שהעניק לרדיו קטלוניה.

כשנשאל על עתידו של מסי, שעל פי דיווח ב"קאדנה סר", החליט לעזוב את ברצלונה בתום העונה הבאה כי מאס בהתנהלות של המועדון, הנשיא לא היסס: "יש לנו מחויבות לחדש את חוזהו של השחקן הטוב בהיסטוריה. נותרו לו הרבה שנות כדורגל. ליאו אמר יותר מפעם אחת שברצונו לסיים את הקריירה בבארסה, ואין לי ספק שזה יקרה. לא איתי, אבל עם נשיא אחר".

ברתומאו הוסיף: "מעולם לא שקלתי להתפטר, זה לא חלף בראשי. להפך, אני מוכן לעבוד קשה לקראת קיץ מאוד מאתגר". הנשיא, שיפנה את מקומו בשנה הבאה, התייחס גם לפרשת הבוטים: "לא נמצא שום פגם בהתנהלות שלנו. הדו"ח שיצא הוכיח שלא היה לנו שום קשר להכפשות נגד שחקנים ומאמנים. אני החלטתי לשכור את שירותיה של החברה, הרגשתי שהם מקצוענים ולא ידעתי שזה מה שהם יעשו. אמרו שהציוצים באו מאיתנו, זה היה פייק ניוז. הרשויות צריכות לבדוק את זה. בארסה לא עשתה שום דבר פסול. השחקנים מודעים לכך שאף אחד לא נתן הוראה להשמיץ אחרים".

קיקה סטיין
קיקה סטיין | Eric Alonso/Getty Images)

ברתומאו גם התייחס לפעילות שצפויה לברצלונה בקיץ הקרוב בכל הנוגע לההעברות: "ניימאר? לא סביר שזו עסקה שתצא לפועל. עם הסיטואציה שאליה נקלעו כל המועדונים (בגלל הקורונה), אני לא חושב שזה ריאלי. אני לא רוצה לדבר על לאוטרו מרטינס או על שחקנים אחרים".

החתמת מיראלם פיאניץ': "הוא שחקן שמאוד רצינו ומאוד רצה להצטרף במשך תקופה ארוכה. מדובר בשחקן מבוקש ונכון שוויתרנו על ארתור שהוא שחקן מאוד מוערך, אבל מטרת העסקה לא הייתה כדי לאזן את את המאזנים הכספיים".

על סערת ה-VAR בספרד: "אני והמועדון בעד המערכת, אבל עושה רושם שהשימוש בה אינו הוגן והוא אפילו פחות הוגן מאז שחזרנו מפגרת הקורונה".

מיראלם פיאניץ', ארתור
מיראלם פיאניץ', ארתור | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי