שחקני ברצלונה פנו לצ'אבי: תחליף את קיקה סטיין

ליאו מסי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

דיווח: חלק מכוכבי האלופה התקשרו למאמן אל סאאד וביקשו שיגיע. דריכות בספרד לקראת המשחק מול אתלטיקו מדריד: "הליגה על כף המאזניים, אין מרווח לטעות נוספת". וגם: שינויים בהרכב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שתי תוצאות תיקו בשלושת המחזורים האחרונים, שהעמידו את הפער בינה לבין המוליכה ריאל מדריד לשתי נקודות, ברצלונה הלחוצה תארח הערב (שלישי ב-23:00) את אתלטיקו מדריד בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לחסל את סיכוייה לזכות באליפות, כאשר הבלאנקוס, להם חמישה ניצחונות רצופים, יתמודדו מחרתיים (חמישי ב-23:00) מול חטאפה בסנטיאגו ברנבאו ויוכלו להגדיל את הפער.

"הליגה מונחת על כף המאזניים", נכתב ב'מונדו דפורטיבו' הספרדי לקראת המשחק, אותו הם כינו אחד משישה גמרים. "אחרי איבוד הנקודות בוויגו, בארסה מודעת לכך שאין מרווח לטעות נוספת". בעיתון נכתב כי אתלטיקו, שגרמה בעבר לפיטוריו של המאמן ארנסטו ואלוורדה, יכולה לעשות זאת פעם נוספת במקרה שלא תפסיד הערב בקאמפ נואו. כידוע, אתמול דווח כי מעמדו של המאמן קיקה סטיין מעורער מתמיד.

בתוך כך, ב'מארקה' פורסם שחלק משחקני ברצלונה פנו לצ'אבי ודרשו ממנו לאמן את הקבוצה. האקס, שמדריך כיום את אל סאאד הקטארית והוזכר לא מעט פעמים בעבר כמי שצפוי להוביל את הקבוצה, זכה למבול של טלפונים משחקנים שאיבדו אמון בסטיין ודרשו את החלפתו. הבעיה, על פי התקשורת בספרד, היא יחסיו עם ההנהלה והנשיא ג'וזף מריה ברתומאו. במקביל וכפי שהצהיר בעבר, צ'אבי נחוש לסיים את חוזהו בקטאר שיפוג ב-2021.

מבחינה מקצועית, סרחיו בוסקטס שנעדר מול סלטה צפוי לשוב להרכב של סטיין, שככל הנראה יעניק את המקום בחלק הקדמי לאנטואן גריזמן על חשבון אנסו פאטי הצעיר. קלמנט לנגלה ישחק במקום סמואל אומטיטי. גם סרגי' רוברטו שב לסגל וכנראה יתחיל את המשחק על הספסל. למרות שהעברתו ליובנטוס הושלמה באופן רשמי והוא ישחק במדיה החל מהעונה הבאה, ארתור הברזילאי נכלל ב-18 של ברצלונה ועשוי לקבל דקות במהלך המשחק. מירלאם פיאניץ', שיעשה את הדרך ההפוכה מטורינו בקיץ, יחזיק אצבעות לחבריו החדשים.

בנושא אחר: ברצלונה הודיעה באופן רשמי כי חטאפה מימשה את האופציה על מארק קוקורייה, שכידוע שיחק העונה כמושאל במדי הקבוצה ממדריד ואשתקד במתכונת דומה בשורות אייבר. אלופת ספרד קיבלה עבורו עשרה מיליון יורו ושמרה לעצמה 10% מכרטיסו במקרה של מכירה עתידית.

ליאו מסי, צ'אבי
ליאו מסי, צ'אבי | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי