ברצלונה הורידה את אספניול ליגה וצימקה את הפער מריאל לנקודה

שחקני ברצלונה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

אחרי 27 שנים, ה"תוכים" נשרו לליגה השנייה לאחר דרבי עצבני מאוד, הכולל שני כרטיסים אדומים ושער ניצחון של סוארס. ויאריאל נשארה במאבק על הכרטיס לליגת האלופות עם ניצחון חשוב

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 של הליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים מסקרנים. במוקד נמצא הדרבי של העיר ברצלונה, בו בארסה גברה 0:1 על אספניול והורידה אותה לליגה השנייה. הפער בצמרת קוזז לנקודה אחת בלבד. כמו כן, ויאריאל רשמה 1:3 דרמטי וחשוב על חטאפה ובטיס גברה 0:3 על אוסאסונה.

ברצלונה – אספניול 0:1

דרבי רותח כמו שדרבי אמור להיות, זה מה שקרה הלילה בקאמפ נואו הריק מאדם, אבל מלא בעצבים ולחצים. מצד אחד האלופה יודעת שהיא חייבת את הנקודות כדי לצמק את הפער שוב בטרם משחקה של ריאל מדריד, כשמנגד אספניול יודעת שהפסד יוביל אותה לליגה השנייה.

כמו במשחק הקודם, קיקה סטיין פתח עם השלישייה הקטלנית שלו בחוד- אנטואן גריזמן, לואיס סוארס וליאו מסי, כאשר סרג'י רוברטו תופקד בקישור. לאחר מחצית ראשונה רעה מאוד של ברצלונה, בחצי השני משחק הדרבי התחמם – אנסו פאטי נכנס למשחק בדקה ה-45 ושלוש דקות בלבד לאחר מכן הורחק בכרטיס אדום ישיר אחרי עבירה גסה מאוד.

שלוש דקות לאחר מכן פול לוזאנו ביצע את אותה השגיאה, פגע בצורה חמורה בג'רארד פיקה והשאיר גם את אספניול בעשרה שחקנים. לאחר הסערה הגדולה, מהלך גדול של ה-MSG הוביל לשער הניצחון של סוארס בדקה ה-56, אשר הבטיח את ירידת הליגה של ה"תוכים".

שחקני ברצלונה חוגגים | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

חטאפה – ויאריאל 3:1

המארחת מהמקום השישי והאורחת מהמקום החמישי היו חייבות ניצחון כדי להישאר בתמונת המקום הרביעי שמזכה בכרטיס לליגת האלופות, ורק אחת יצאה מרוצה מההתמודדות הזו. כעת, הפער של הצוללת הצהובה מסביליה הרביעית עומד על שלוש נקודות, כשלאנדלוסים משחק חסר, אותו ישלימו מחר מול אתלטיק בילבאו.

ויאריאל עלתה ליתרון בדקה ה-63, כשסנטי קאסורלה דייק כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי הכשלה של השוער על מוי גומס. החלוץ הצעיר הוגו דורו השווה בדקה ה-80 בנגיחה טובה מתוך הרחבה אחרי כיסוי רע מאוד של הגנת האורחת, אך היא הצליחה להשיג שלוש נקודות דרמטיות עם פנדל נוסף של קאסורלה בדקה ה-85, כששוב מי שהוכשל היה מוי גומס. בדקה ה-93 רובן פנייה חתם את התוצאה עם שער קל מקרוב אחרי שכל שחקני המארחת עלו קדימה.

שחקני ויאריאל חוגגים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

בטיס – אוסאסונה 0:3

שתי הקבוצות כבר פחות או יותר סיימו את העונה ואין להן על מה להתחרות, והמארחת הצליחה להשיג ניצחון אחרי שלושה משחקים שלא עשתה זאת, וכעת היא עלתה אל המקום ה-13 – שתי מקומות מתחת ליריבה אותה ניצחה הערב. גוידו רודריגס כבש את הראשון בנגיחה מקרוב בדקה הרביעית אחרי בישול של חואקין, והתוצאה הוכפלה בדקה ה-25 כשאלפונסו פדראסה דחק מקרוב לרשת. מי שקבע את תוצאת המשחק היה קרלס אלנייה בדקה ה-90+7.

שחקני בטיס חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי