בפעם ה-34 בתולדותיה: ריאל מדריד אלופת ספרד

ריאל מדריד אלופה | ספורט1

זידאן וחניכיו החזירו את התואר לבירה לראשונה מאז 2017, אחרי ניצחון ליגה עשירי ברציפות, הפעם 1:2 על ויאריאל מצמד של בנזמה - ששבר שיא אישי והתקרב למסי. מישהו זוכר שבארסה הובילה את הטבלה לפני הקורונה?

(גודל טקסט)

לראשונה מאז 2017 ובפעם ה-34 בתולדותיה: ריאל מדריד אלופת ספרד. הבלאנקוס הגיעו להתמודדות באצטדיון אלפרו די סטפנו בידיעה ששלוש נקודות מול ויאריאל יעניקו להם את התואר הנחשק – וכך היה. המאמן זינדין ידיאן וחניכיו גברו 1:2 על הצוללת הצהובה, רשמו ניצחון ליגה עשירי ברציפות וחגגו בסיום על כר הדשא במגרש נטול האוהדים.

זה היה התואר ה-11 בקריירה האדירה של זידאן, שחטף לא מעט ביקורות על החלטתו לשוב בסוף העונה שעברה – ורבים פקפקו ביכולתו לשחזר את הישגיו עם ריאל מדריד נטולת כריסטיאנו רונאלדו, שכזכור סייע לו רבות להשלים שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות בקדנציה הראשונה. אלא שהצרפתי, כהרגלו, השתיק את כולם והחזיר לקבוצה מבירת ספרד את האליפות למרות עונה מלאת קשיים וטלטלות.

הבלאנקוס פתחו את המשחק על מי מנוחות, אך בדקה ה-29 מי אם לא קארים בנזמה היה שם כדי לפרוץ את הסכר: המהלך החל בזכות חילוץ כדור אדיר של קאסמירו הברזילאי – שמסר למודריץ', שהכניס כדור עומק לצרפתי שלא התקשה מול השוער סרחיו אסנחו וחגג את ה-20 שלו העונה בליגה הספרדית וקבע את תוצאת המחצית.

זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS / Contributor
סרחיו ראמוס | GABRIEL BOUYS / Contributor
שחקני ריאל מדריד חוגגים | GABRIEL BOUYS / Contributor
זינדין זידאן מונף על ידי שחקני ריאל מדריד | Denis Doyle / Stringer

בדקה ה-75 סרחיו ראמוס, סגן מלך שערי ריאל העונה, הוכשל ברחבה והבלאנקוס קיבלו פנדל. הקפטן, שרצה לפרגן לבנזמה במאבק על מלכות השערים מול מסי, ניסה להתחכם ורק נגע בכדור שהונח על הנקודה הלבנה, אך הצרפתי נכנס לרחבה לפני הזמן והשופט פסק פנדל חוזר. הפעם, בנזמה בעט כמו שכתוב בספר, השלים צמד והוריד את הפער מהפרעוש לשני גולים.

דווקא כשנראה היה שהספור גמור וזה אולי יסתיים בתבוסה, ויסנטה איבורה צימק (83) ו-ויאריאל התעוררה, אך טיבו קורטואה הנהדר מנע זאת במו ידיו ורגליו עם סדרת גדולה של הצלות – וזה 1:2 בסיום לריאל מדריד, אלופת ספרד החדשה!

קארים בנזמה, רודריגו | GABRIEL BOUYS / Contributor
קארים בנזמה, סרחיו ראמוס | Quality Sport Images / Contributor
שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות | GABRIEL BOUYS / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי