מסי התפוצץ במונולוג: "הקבוצה חלשה, כך לא נעבור גם את נאפולי"

ליאו מסי, איבן ראקיטיץ' | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לאחר ההפסד לאוסאסונה ואיבוד האליפות, הקפטן ביקר בחריפות: "חייבים לעשות בדק בית, טבעי שהאוהדים כועסים". סטיין: "התחושות הן של עצב ותסכול"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זה לא שברצלונה הגיעה למשחק הביתי נגד אוסאסונה עם סיכויים גדולים לשמור על התואר בו זכתה בשנתיים האחרונות, אך אלופת ספרד היוצאת סיימה אמש (חמישי) את העונה בהפסד 2:1 שמשקף עד כמה הייתה רחוקה בעונה הנוכחית מהיכולת שהתרגלנו לראות ממנה בשנים האחרונות. הבלאוגרנה, שאיבדו את הכתר ליריבה המושבעת ריאל מדריד, פיגרו לאורך רוב המשחק וגם אחרי שליאו מסי, כרגיל, החזיר אותם לתמונה במו רגליו, זה הסתיים בשער מאוחר של האורחת בתוספת הזמן ובתוצאה שמשקפת מציאות עגומה למדי עבור המועדון הקטלוני.

התמונה בה נראה ארתור, בעיני רבים שחקן שמסמל את ההתנהלות הרעועה בברצלונה, כשהוא מפהק ומשועמם על ספסל המחליפים, תמצתה את הסיפור כולו כפי שנכתב ב"מונדו דפורטיבו". בתקשורת המקומית כמובן מתחו ביקורת על הקבוצה: "הפיהוק אל מול הצעקה", נכתב בכותרת אחד הטורים, "בכדורגל נטול קהל שבו שומעים הכל, אוסאסונה הביאה את הרעש נגד ברצלונה שקטה וחסרת חשק. שחקנים שלא היה להם על מה לשחק, עודדו ותמכו אחד בשני, בעוד בארסה שכביכול נאבקה על הליגה שיחקה בדממה מדאיגה".

הקפטן מסי היה הראשון לקחת אחריות כשהתייצב מול המיקרופונים בסיום המשחק והביע ביקורת עצמית רחבה, בראש ובראשונה על הקבוצה, אך גם על הסטייה של המועדון כולו מהדרך הנכונה: "לא רצינו לסיים כך את הליגה, אבל זה די משקף את כל השנה", אמר הארגנטינאי, "היינו קבוצה לא יציבה, חלשה, גברו עלינו באינטנסיביות והבקיעו לנו בקלות. איבדנו המון נקודות איפה שלא היינו צריכים. מדריד עשתה את שלה ולא הפסידה מאז הפגרה, אבל אנחנו עזרנו הרבה ועלינו לעשות בדק בית, קודם כל השחקנים אבל גם ברמה הגלובלית. אנחנו ברצלונה וצריכים לזכות בהכל, בלי להסתכל על היריבות".

"אם לא נתעורר, גם את נאפולי לא נעבור" | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מסי דיבר גם על מה שמצפה לקבוצתו בקרוב והתנצל בפני הקהל: "אמרתי מזמן שאם נמשיך כך, יהיה קשה מאוד לזכות בליגת האלופות וזה אפילו לא הספיק לזכייה בליגה. אם לא נתעורר, גם את נאפולי לא נעבור. התחושה היא שהקבוצה מנסה, אבל לא יכולה. נראה שאנחנו צריכים לספוג שער כדי להתעורר. האוהדים בוודאי כועסים על העונה הזו וזה טבעי, כי הגענו אחרי ההפסדים לרומא ולליברפול ולא נתנו להם כלום".

ב"מונדו דפורטיבו" הדגישו כי עוזר המאמן, אדר סראביה שהיה מעורב במספר סיטואציות שנויות במחלוקת במהלך העונה, נטש את האצטדיון בראש מורכן עוד לפני שהמאמן קיקה סטיין דיבר במסיבת העיתונאים. האחרון נשאל על דבריו של מסי והשיב: "לא רוצה לזרוק הכל על הרצפה בלהט הרגע. מסכים עם כמה דברים שהוא אמר, אנחנו צריכים להיות ביקורתיים כלפי עצמנו ולהשתפר. אני האחראי הבכיר ואני משוכנע שנבוא לליגת האלופות בהלך רוח חיובי. האם אהיה המאמן? מקווה שכן, אבל לא יודע. המצב מסתכל אבל אני חושב שהימים הקרובים יהיו חיוביים עבורנו. התחושות הן של עצב ותסכול".

סטיין התייחס לאובדן האליפות: "לא ציפיתי ממדריד לשמור על הרמה הזו במשך כל כך הרבה זמן, חשבתי ששתי הקבוצות יאבדו נקודות. ההפסד הזה לא הוגן, אבל איבוד האליפות לא כי הפסדנו נקודות במשחקים שהיינו צריכים לנצח. התוצאה רעה, אך יש גם דברים שעשינו טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי