"מסי עצוב. ברצלונה עלולה להפוך למילאן"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

ויקטור פונט, המועמד לנשיאות המועדון אחרי ברתומאו, היה תקיף כשניתח את מצב הקבוצה ושחרר הצהרת בחירות: "אם אנהל את המועדון, אדאג שמסי יוכל לזכות שוב בליגת האלופות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה איבדה אתמול (חמישי) רשמית את התואר אלופת ספרד, כשריאל מדריד גברה 0:2 על ויאריאל וזכתה בליגה לראשונה אחרי שלוש שנים. במקביל, הקטלונים רשמו הפסד 2:1 מביך מול אוסאסונה, אבל זה לא רק ההפסד ואיבוד האליפות.

הקבוצה נראתה לא טוב העונה. היא ממש לא הרשימה, לא הצליחה לייצר כדורגל איכותי כעבר וכל יריבה, גם הקטנות ביותר, הצליחה להגיע בקלות למצבי הבקעה בטוחים מולה. משהו לא מתפקד במכונה.

ויקטור פונט, שנחשב למועמד המוביל לנשיאות המועדון לאחר ג'וזפ מריה ברתומאו בקיץ הבא, ניתח את מצב הקבוצה והיה חסר רחמים. "ליאו מסי עצוב ולא יודע מה לעשות. הוא מתוסכל כי שנה אחר שנה הוא לא מצליח לנצח, במיוחד את ליגת האלופות", אמר איש העסקים הקטלוני לתקשורת באנגליה.

ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו | BEHROUZ MEHRI/AFP via Getty Images

פונט אף יצא ב"מסר בחירות": "אני רוצה לוודא שמסי יבין שאם אנהל את המועדון, מהקיץ הבא ואילך אני אצור את כל התנאים האפשריים שיעזרו לו בשנים האחרונות שלו לזכות באליפויות ובליגת האלופות".

לבסוף יצא פונט בן ה-48 באמירה חריפה: "אם לא יהיה שום שינוי – המועדון שלנו מסתכן בכך שהוא עלול להפוך למילאן, מועדון שהיה אחד המצליחים באירופה, אולי המצליח ביותר, שעכשיו כבר לא מסוגל להתמודד ברמות הגבוהות".

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי