דני אלבס: "לבארסה חסרה זהות, מסי סוחב את העגלה לבד"

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

כוכב העבר של הקטלונים ביקר בחריפות והגן על הפרעוש: "הוא ווינר, זה נורמלי שהוא מתעצבן כשהוא מפסיד". וגם: לואיס סוארס פרסם פוסט נוקב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

דני אלבס מכיר מצוין את מועדון הכדורגל של ברצלונה. ובתור אחד ששיחק שמונה עונות בקבוצה ומחזיק בתואר "השחקן הכי מעוטר בתולדות הכדורגל", אין ספק שלברזילאי יש סמכות מספיק גדולה למתוח ביקורת על הבלאוגרנה. זה מה שאלבס עשה בראיון לרדיו קטלוניה, שחלקים ממנו פורסמו אמש (שישי) ב"ספורט" ובו המגן בן ה-37 התייחס למצב הרעוע של אלופת ספרד היוצאת ולנאום הזעם של ליאו מסי לאחר ההפסד 2:1 לאוסאסונה ביום חמישי.

"מה שחסר לבארסה זו הזהות שתמיד הייתה לה, כמו בעידן של רונאלדיניו או בשלנו", הצביע אלבס על הבעיה העיקרית של ברצלונה, "הזהות של קבוצה ששולטת במשחק 98, 100 או 150 דקות. בארסה שגורמת לאנשים ליהנות. המצב שאני רואה עכשיו מהצד הוא שבארסה מאוד מתאמצת, פעם הייתה לה שליטה והבנה בין השחקנים. הם היו עושים דברים בקלות".

על דבריו של מסי אמר הברזילאי: "ליאו הוא ווינר בטבע שלו, הוא תמיד רוצה לנצח, כמוני. זה נורמלי שהוא יתעצבן כשהוא מפסיד. הוא כל כך הרבה זמן שם שהוא יודע מתי הקבוצה כן מסוגלת ומתי היא לא, בגלל הוא אומר שמה שיש לה כרגע לא מספיק. הוא יודע מצוין מה הקבוצה צריכה כדי לשאוף לדברים גדולים. הוא רואה מה שגם אני מרגיש שחסר לו, שזה צוות מסייע. אני תמיד אומר שמסי הוא המנה העיקרית ואנחנו היינו התוספות המושלמות בזמנו. התחושה עכשיו היא שהוא סוחב את העגלה בכל רגע נתון ובסופו של דבר, הוא בן אנוש".

לשאלה האם הוא יכול לשחק בבארסה הנוכחית ענה אלבס: "אני מאוד סומך על עצמי. יהיה קשה מאוד למצוא שחקן כמוני. יכול להיות שהוא יהיה יותר טוב, או פחות טוב. אבל לא כמוני, זה בלתי אפשרי".

דני אלבס אחרי הזכייה בליגת האלופות ב-2015
"מסי הוא המנה העיקרית, אנחנו היינו התוספות המושלמות" | צילום: Gettyimages

בינתיים, אחרי אובדן האליפות, לואיס סוארס שלח מסר באמצעות חשבון האינסטגרם שלו: "נכון להיום עלינו להתמודד עם תקופה קשה, כמו הרבה אחרות שחווינו. זה הזמן להתמודד עם המציאות, כשאנחנו לא בעומדים במטרות צריך לבקר את עצמנו ולהתחשל לקראת העתיד. קודם כל לסיים את המשחק האחרון בליגה, שצריך להתייחס אליו בכבוד בגלל הגאווה והיוקרה שהחולצה הזו מייצגת. אחר כך לנוח ולחזור להתכונן לליגת האלופות, להילחם יחד עד הסוף ולשמח את האוהדים שלנו, שכל כך ראויים לזה! פורסה בארסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי