סטיין: "לא חשבתי להתפטר, מסי לא סימן אותי", הקפטן בדרך להישג

קיקה סטיין ושחקני ברצלונה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ברצלונה תסיים את העונה נגד אלאבס, המאמן הודף את השמועות על יחסים עכורים עם הארגנטינאי: "כולנו אומרים דברים שלעתים מתפרשים לא נכון. הפגישה עם ההנהלה? שגרתית". הפרעוש בדרך לזכות בתואר הפיצ'יצ'י בפעם ה-7

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה תפגוש מחר (ראשון) את אלאבס בשעה 18:00 במחזור סיום הליגה שיהיה לפרוטוקול עבורה לאחר שריאל מדריד כבר זכתה באליפות. קיקה סטיין מגיע למשחק בעין הסערה לאחר ההפסד 2:1 לאוסאסונה כשהוא סופג ביקורת קשה מכלי התקשורת וגם מהקפטן שלו ליאו מסי. האם יהיה זה משחקו האחרון על הקווים והוא לא יאמן נגד נאפולי בחודש הבא? אין לדעת.

סטיין דיבר על המשחק: "כמובן שחשוב לסיים את הליגה ברגשות טובים בניגוד למשחק הקודם. עלינו לחשוב על ליגת האלופות. הקבוצה מודעת לחשיבות. נגד ויאריאל הצגנו את המשחק הטוב ביותר שלנו. לא תשכנעו אותי שהכל היה אסון, היו גם תקופות טובות. אנחנו רוצים להוסיף עוד נקודות למרות שכולנו במצב רוח ירוד כרגע. חייבים למצוא את ההתלהבות".

על הפגישה בינו לבין הנשיא: "פגישה הגיונית, כולם דואגים ורוצים שהקבוצה תשתפר. עלינו למצוא פתרונות ולשנות דברים. זוהייתה פגישה כדי להכין את העתיד בצורה טובה ואופטימית, לאחד כוחות, לקחת אחריות על אי הזכייה באליפות. אנחנו מודעים שנותר לנו אתגר גדול לפנינו".

כשנשאל האם 'סומן' על ידי מסי: "חד משמעית לא. כולנו אומרים דברים שלעתים מתפרשים לא נכון. זו תוצאה של תסכול רגעי. אני לא נותן לזה חשיבות רבה. הדבר החשוב ביותר הוא לחשוב על ליגת האלופות. אנחנו זקוקים למנוחה כדי לנקות את הראש ורוצים להעפיל בהמשך לרבע הגמר". על השאלה האם הוא מסכים עם מסי שככה הקבוצה לא תעבור את נאפולי, אמר: "יש דברים שאני מסכים איתו ועל אחרים אני לא מסכים. כבר הצגנו מספיק משחקים טובים. יש לנו דברים לשפר ואנחנו רוצים להיות עקביים".

האם עלה בדעתו להתפטר: "אמרתי שאני הולך ליהנות עד היום האחרון. ידעתי שהדברים יהיו לא קלים. יש המון סיכונים במקצוע הזה. אני נהנה למרות הנסיבות. אפשר להתגבר על הפסדים. אני לא חיי כאן שום דבר שלא היה לי קודם. מעולם לא רציתי לעזוב. ניהול אגו בחדר ההלבשה? הקבוצה הזו מנצחת כל הזמן ב-15 השנים האחרונות וחדר ההלבשה שונה, זה ברור. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי, כשאצטרך ללכת – אלך".

הקשר הברזילאי ארתור לא נכלל בסגל למחזור הסיום והמאמן טען שהוא התלונן על כאבים בקרסול. גם אנטואן גריזמן הפצוע ייעדר כזכור ואליהם מצטרפים הנעדרים ג'רארד פיקה, ג'וניור פירפו ואיבן ראקיטיץ' שיחמיצו את המשחק בשל כרטיסים צהובים.

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

רבות דובר על המצב רוח הירוד של מסי אך קפטן ברצלונה בדרך להישג יוצא דופן. מסי מוביל את טבלת הפיצ'יצ'י (מלך השערים בספרד) עם 23 שערים לעומת 21 של קארים בנזמה. אמנם זו העונה הכי פחות פורייה בקריירה שלו מאז 2008/09, ועדיין הוא בדרך לזכות בתואר בפעם הרביעית ברציפות והשביעית בסך הכל. בכך הוא יתנתק מתלמו זארה האגדית, החלוץ של אתלטיק בילבאו בשנות ה-40-50, ויהיה היחיד שזכה בתואר שבע פעמים.

היריבה אלאבס מגיעה למשחק נטולת דאגות כשהבטיחה את הישארותה בליגה במחזור הקודם עם 1:2 בחוץ על בטיס. החלוץ חוסלו, השחקן המצטיין של הקבוצה, והבלם רודריגו עלי כבשו את השערים. עד אותו משחק אגרה אלאבס ארבע נקודות בלבד מתוך 27 אפשריות כולל רצף, של שישה הפסדים רצופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי