ארתור יספוג עונש כבד, גריזמן צפוי להיות כשיר לנאפולי

ארתור
ארתור | David Ramos/Getty Images

הקשר הסורר, שיעזוב ליובנטוס ולא מוכן לשוב מברזיל, יקבל את הקנס הגבוה בתולדות המועדון. המו"מ מול מנצ'סטר סיטי בנוגע לאריק גרסיה יתבצע רק אחרי ליגת האלופות. הצרפתי התאמן, דמבלה הפתיע את חבריו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הפרק החדש ביחסים בין ארתור לברצלונה יעלה שלב השבוע. כידוע, הקשר, שיעבור ליובנטוס עם סיום קמפיין ליגת האלופות, נמצא בברזיל ומסרב לחזור לקטלוניה וללבוש שוב את חולצת המועדון, שפתח נגדו בהליך משמעתי.

ביום שני ייפגשו עורכי הדין של השחקן עם עורכי הדין של בארסה. ארתור צפוי לספוג את הקנס הכספי הגבוה ביותר בתולדות המועדון, כשעל פי על הדיווחים בספרד, בהנהלה לא מתכוונים לוותר ומדגישים שאם הקשר היה פונה אליהם לפני שקיבל את ההחלטה הזו על דעת עצמו אולי הם היו מגיעים לפשרה. ובכל זאת, השחקן עדיין נמצא כאמור במולדתו, ברזיל, ומסרב לשוב.

בתוך כך, בספרד טוענים כי "חתימתו של אריק גרסיה בברצלונה היא רק עניין של זמן". בלמה הצעיר של מנצ'סטר סיטי, אשר גדל במועדון הקטלוני, החליט שהוא רוצה לחזור לקבוצה, כך על פי הדיווח, אך המשא ומתן ינוהל רק אחרי ששתי הקבוצות יסיימו את דרכן בליגת האלופות.

אריק גרסיה
אריק גרסיה | Alex Livesey/Getty Images

בספרד נכתב כי גם אם לא יושגו הסכמות בין המועדונים, גרסיה ימתין לסיום חוזהו בקיץ הבא ולאחר מכן יחתום בברצלונה. בלם שצפוי לעזוב הוא סמואל אומטיטי, כאשר הבלאוגרנה מעוניינים להכניס כסף ממכירתו בכדי לאפשר מרחב תמרון בשוק ההעברות בזמן שהמועדון שקוע בצרות כלכליות.

ברצלונה, כמובן, ממשיכה בהכנותיה לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי. אנטואן גריזמן שהחמיץ את מחזורי הסיום בליגה, התאמן עם חבריו וצפוי לעמוד לרשותו של קיקה סטיין. נזכיר כי הצרפתי כבש את השער במשחק החוץ באיטליה שהסתיים בתיקו 1:1. חדשות טובות הגיעו גם מכיוונו של עוסמאן דמבלה שהתאמן לראשונה מזה חצי שנה. בכל מקרה, ההערכות הן שבארסה לא תסכן את הקשר בתקווה במטרה שייפתח את העונה הבאה כשיר במאת האחוזים. דמבלה עצמו נחוש לחזור לשחק ואולי זה יקרה בשלב רבע הגמר ואילך אם בארסה תעפיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי