קומאן צפוי להתמנות מחר למאמן ברצלונה

רונאלד קומאן | TF-Images/Getty Images

הנהלת הקטלונים בחרה את האחד - מאמן נבחרת הולנד, שיעזוב את תפקידו ויוכרז בקרוב כאיש הבא על הקווים של הקטלונים. במועדון הכחישו את עזיבת מסי, אינייסטה שלח מסר מאחד, וגם: ניימאר שוב בכותרות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי יממה סוערת בברצלונה, נראה שגם היום (שני) יהיו לא מעט חדשות שיגיעו מקטלוניה. נזכיר כי אתמול פורסם דיווח על כך שליאו מסי החליט לעזוב את המועדון כבר הקיץ ושבשעות הלילה המאוחרות אישר הנשיא ג'וזפ מריה ברתומיאו כי המאמן קיקה סטיין יפוטר.

הודעה רשמית בנושא עדיין אין, אבל על פי הדיווחים שמגיעים מקטלוניה, בקרוב מאוד תימסר ההודעה על סיום דרכו של סטיין, שבשבעת החודשים שלו בתפקיד איבדה הקבוצה את האליפות וכמובן הודחה מליגת האלופות אחרי שספגה שמינייה מבאיירן מינכן.

שער העיתון "מונדו דפורטיבו"
שער העיתון "מונדו דפורטיבו" | מונדו דפורטיבו

ברתומאו, כאמור, כבר אישר שסטיין סיים את דרכו, אולם הדבר יהפוך לרשמי רק לאחר התכנסות ההנהלה לקראת שעות הצהריים. על פי העיתון "ספורט", המועמדים המוביל הוא רונאלד קומאן. מאמן נבחרת הולנד סיכם את כל תנאיו על פי הדיווחים, יעזוב את האורנג' וההודעה הרשמית על מינויו צפויה לצאת בהמשך השבוע, אפילו כבר מחר. הוא נבחר על ידי הנהלת המועדון כאיש הבא על הקווים, כשעוד קודם לכן השמות שהועלו היו של מאוריסיו פוצ'טינו וגרסיה פיימנטה (שמדריך את קבוצת המילואים).

אגב, אגדת בארסה, אנדרס אינייסטה, שלב מסר מאחד בימים הקשים הללו של המועדון כשפרסם פוסט בחשבון הטוויטר שלו עם תמונה של שחקני הקבוצה מחובקים וכתב: "בואו נמשיך ביחד כדי לבנות את המועדון הטוב בעולם".

באשר לדיווח לפיו ליאו מסי מעוניין לעזוב כבר הקיץ, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם הלילה כי גורם בברצלונה הכחיש את הפרסום וטען שמדובר בשקר. לפי הידיעה, בהנהלת ברצלונה הבהירו כי הם לא קיבלו שום מסר מהכוכב וטענו כי כל בכירי המועדון לא מכירים את הנושא כלל. יש לציין שייתכן שזו החלטה שמסי קיבל עם עצמו, אך בקבוצה מטילים ספק בכך ומבהירים שהם לא קיבלו אפילו מסר כזה מ"הפרעוש". בסביבתו של מסי שומרים על שתיקה ולא מוכנים להתייחס כלל למצב המועדון ולעתיד השחקן.

ובתוך כך, למרות כל הבעיות, ב"ספורט", ממש מתחת לכותרת "Adios Setien" (להתראות סטיין), נטען שברצלונה שוב חושבת להחזיר את ניימאר למועדון ומוכנה להציע לפריז סן ז'רמן כ-60 מיליון יורו בנוסף לאנטואן גריזמן כדי לבצע את העסקה.

ליאו מסי מאוכזב | Manu Fernandez/Pool via Getty Images
שער העיתון "ספורט"
שער העיתון "ספורט" | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי