היגוואין מזהיר את מסי: "הליגה האנגלית מסובכת"

גונסאלו היגוואין, ליאו מסי | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

חלוץ יובנטוס התראיין ודיבר על עזיבה אפשרית של הפרעוש את ברצלונה: "השופטים בפרמיירליג לא שורקים כמו בספרד". וגם: מה הוא חושב על מי שמכנה אותו 'שמן' והאם יעבור ל-MLS?

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל עשוי לעבור רעידת אדמה בעוצמה מאוד גבוהה הקיץ אם אכן ליאו מסי יעזוב את ברצלונה, כפי שדווח בתחילת השבוע בספרד. באופן טבעי, מי שהפכה לאחת המועמדות לצרפו היא מנצ'סטר סיטי, אם וכאשר יסיים את הפרק שלו בקטלוניה.

חברו של מסי לנבחרת ארגנטינה, גונסאלו היגוואין, התראיין היום (שלישי) והזהיר את הפרעוש שהפרמיירליג היא ליגה קשה מאוד. כזכור, חלוץ יובנטוס שיחק בצ'לסי בחצי השני של עונת 2018/19 ולא הצליח לבלוט יותר מדי. בסך הכל, הוא רשם במדי הבלוז 15 הופעות וארבעה שערים במסגרת הליגה האנגלית. כמו כן, היגוואין דיבר על מעברו מנאפולי ליובנטוס בעונת 2016/17, הגן על עצמו מפני מי שהגדיר אותו כ'בוגד' ודיבר על עתידו המקצועי.

"אני לא חושב שמסי יסבול בפרמיירליג כי הוא בכל זאת שחקן ברמה אחרת, אבל זו ליגה מאוד מסובכת", אמר 'פיפיטה'. "סבלתי שם הרבה ולא הספקתי להסתגל בחצי שנה. זה לא דומה לליגה הספרדית. שחקני ההגנה באנגליה מרגיזים אותך עם בעיטות והשופטים לא שורקים כמו בספרד. אני לא יודע איך זה ישפיע עליו".

"אני באמת לא יודע מה מסי חושב ומה הוא מתכנן לעשות", המשיך היגוואין. "אני מקווה שהוא יחליט במה שהוא יחשוב שיגרום לו להיות הכי מאושר. לא משנה מה יגידו, זה הדבר הכי חשוב בהחלטה. הוא לא צריך לחשוב מה ישמח אנשים אחרים, אלא מה ישמח אותו".

ליאו מסי | Michael Regan – UEFA / Contributor

עתידו ביובנטוס: יהיה נחמד לעבור בעתיד לשחק ב-MLS, אבל כרגע אני כאן ונראה מה קורה. בעוד חמישה ימים אנחנו מתחילים להתאמן לקראת העונה החדשה".

הביקורות על היכולת שלו: "אני לא מבקש שלא יבקרו אותי, אני לא מושלם. אפשר להגיד שאני לא מתאים לשחק בנבחרת או שאני כבר לא ברמות הגבוהות של אירופה, אבל להגיד שאני שמן או שאני כישלון זה שטויות. צריך להסתכל מנקודת מבט אחרת. אי אפשר לבקר אותי מבחינת כדורגל אחרי הקריירה שעשיתי ומה שהשגתי בנבחרת. אנשים רוצים לפגוע. אני כבר לא סובל מזה".

המעבר שלו מנאפולי ליובה ותואר ה'בוגד' שמלווה אותו: "הם הרגישו שהלכתי לקבוצה 'המנצחת'. כמו שאמרתי, אתה צריך לעשות מה שאתה חושב שיעשה אותך מאושר יותר בלי לחשוב מה יגידו. אני לא מתחרט על זה. המון שחקנים עברו בין קבוצות. היו מעברים מריבר פלייט לבוקה ג'וניורס, מאינטר למילאן. קוראים לי בוגד? רונאלדו הברזילאי ואנדראה פירלו עשו מעברים כאלה ואף אחד לא קרא להם בוגדים. רציתי לזכות בליגת האלופות אז עברתי, לצערי עדיין לא עשיתי את זה".

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Emilio Andreoli / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי