בקטלוניה מלכלכים על מסי, אך טוענים: הפגישה עם קומאן הייתה חיובית

ליאו מסי עצוב אחרי השמינייה מול באיירן | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

כתבי ה"מונדו דפורטיבו" ביקרו את קפטן ברצלונה: "גם אחרי הפסד עם נבחרת ארגנטינה הוא החליט לעזוב, ככה הוא". מנגד, ב"ספורט" הביעו אופטימיות לאחר השיחה עם המאמן והוסיפו: הכוכב לקח לעצמו מספר ימים לחשוב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כנראה שאוהדי ברצלונה ישנו הלילה (בין חמישי לשישי) פחות טוב מאשר בדרך כלל, אחרי הפגישה בין ליונל מסי למאמן החדש רונאלד קומאן שבה לפי הפרסומים בספרד הקפטן בישר להולנדי כי הוא רואה את עצמו "יותר בחוץ מאשר בפנים". אך למרות ההתנהלות השערורייתית של המועדון, שהביאה לכישלון המהדהד בעונה החולפת, ישנם גם כאלה שמבקרים דווקא את מסי ולא את מקבלי ההחלטות בברצלונה.

כתב ה"מונדו דפורטיבו", ז'ואן פוקי, דיבר ברדיו RAC1 והוציא לפרעוש שם של "שטינקר": "אני מכיר את קומאן ומוכן להמר שהוא לא הדליף את הפרטים מהפגישה עם מסי. מאוד מאוכזב שהקפטן של ה-8:2 מדליף דברים כאלה, במיוחד כשאלה המילים הראשונות שלו אחרי המשחק". עוד לפני כן, סגנית העורך של אותו עיתון, התראיינה ל"פוקס ספורטס ארגנטינה" ולכלכה גם היא על מסי: "זכרו שהוא החליט לעזוב גם את נבחרת ארגנטינה אחרי הפסד בגמר הקופה אמריקה, ככה הוא".

על אף שהדיווחים בסיום השיחה בין קומאן למסי תיארו תמונת מצב די חשוכה, ב"ספורט" הביעו אופטימיות מסוימת. בעיתון הקטלאני טענו כי עצם העובדה שמסי קטע את חופשתו ונפגש עם קומאן יממה בלבד אחרי החתימה שלו מהווה סימן חיובי וגילוי אחריות מצדו של הכוכב. עוד נכתב כי רצונו של המאמן היה לשמוע את ניתוח מצבה של הקבוצה מפיו של מספר 10 אחרי הבושה בליסבון וגם לשתף אותו ברשמים שלו כצופה מהצד באותו משחק.

דבריו של ז'ואן פוקי ל-RAC1 | טוויטר

על פי הידיעה, הפגישה הסתיימה בנימה אופטימית יותר מאשר החלה ומסי, ש"לא הצהיר על רצון ללכת, אלא רק העלה ספקות", מעוניין לקחת לעצמו עוד מספר ימים כדי להמשיך לשקול את צעדיו הבאים, כשהוא לוקח בחשבון כי הוא חתום על חוזה עד 2021 וסעיף השחרור האסטרונומי שלו (700 מיליון יורו) יקשה עליו לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי