לואיס סוארס: "אם רוצים שאעזוב, שידברו איתי ולא ידליפו את זה"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | David Ramos/Getty Images

החלוץ שלח מסר להנהלת ברצלונה בראיון: "לא דיברתי על קומאן, אבל אשמח להמשיך גם אם ארד לספסל". על ה-8:2 מול באיירן מינכן: "כולנו אחראיים על כך, היינו המומים ולא ידענו מה לעשות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של לואיס סוארס בברצלונה. אחד הכובשים המצטיינים בתולדות המועדון, לא נמצא ברשימת השחקנים שמשוריינים בסגל לעונה הבאה ובימים האחרונים נכתבים לא מעט דיווחים לגבי עזיבתו בקיץ הקרוב.

הלילה (בין שישי לשבת) סוארס ערך ראיון חירום ב'אל פאיס', התייחס לכל הספקולציות סביבו וכלל לא נשמע מרוצה מכך: "יש דיבורים על כמה שמות שהנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו נתן, אבל אף אחד לא אמר לי שהם רוצים למכור אותי. אם זה הרצון של המועדון, עדיף שמי שאחראי על כך ידבר איתי ישירות מאשר לשמוע הדלפות. אני רוצה את הטוב ביותר עבור המועדון והרצון שלי הוא להמשיך. אבל אם המועדון יחליט שאין לי מקום בסגל, אין לי בעיה לדבר עם מי שצריך. עדיין לא יצא לי לדבר עם המאמן רונאלד קומאן".

העתיד: "כל עוד סומכים עלי, אני רוצה להמשיך לתרום לברצלונה כל מה שאני יכול. הרגשתי את התמיכה של כולם מאז שהגעתי וזה נותן לי המון כוח. אבין אם ארד לספסל כמו שקיבלתי זאת לאורך הקריירה שלי. תחרות על ההרכב היא תמיד דבר טוב ואם המאמן חושב שאני צריך לפתוח על הספסל, אין לי בעיה לעזור לקבוצה גם משם, אני עדיין יכול לתרום המון".

רונאלד קומאן | OSEP LAGO/AFP via Getty Images

ה-8:2 המביש מול באיירן מינכן: "כשמגיעים למצב כזה, אז כולם אחראיים על כך. זה לא יהיה הוגן לדבר על שחקן כזה או אחר. אבל אני חושב שאף אחד לא יכול לפקפק במחויבותי לברצלונה. זה היה יום שבו הכל השתבש, היינו המומים ולא ידענו איך לתקן את זה".

לסיום סוארס התייחס לביקורות נגד הקפטן ליאו מסי: "אני זוכר כשאייאקס הביסה את ריאל מדריד כולם אמרו שטוני קרוס גמור, רצו להפריש את לוקה מודריץ' וטענו שסרחיו ראמוס כבר לא שייך לרמות הגבוהות. שנה לאחר מכן הכל השתפר, ופתאום הם שוב חלק מקבוצה אגדית. אני באמת חושב שיש חוסר קוהרנטיות, סבלנות ומעל לכל זיכרון. אני חבר של ליאו מסי וזו גאווה גדולה עבורי, על המגרים אין חברים אלא שחקנים שיעשו הכל כדי לנצח ואני בר מזל כשזיכיתי להכיר אותו מקרוב".

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי