בארגנטינה טוענים: מסי זועם על הדלפת השיחה בינו לקומאן

ליאו מסי | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

במולדתו של הפרעוש דווח כי הוא נסער מכך שהרדיו שמזוהה עם הנהלת המועדון חשף את תוכן הפגישה שלו עם המאמן, כשגם העובדה שדוחפים את סוארס החוצה מרגיזה את הקפטן

(גודל טקסט)

הקרע בין ברצלונה לליונל מסי ממשיך לגדול. הקפטן הזהיר על המשבר הניהולי והמקצועי במועדון עוד הרבה לפני התבוסה 8:2 בידי באיירן מינכן, אך הוא עשה זאת מתוך מחשבה כי הוא זוכה לגיבוי מלא וכעת הוא מרגיש שלא כך המצב. בארגנטינה דווח היום (שבת) כי מסי רותח מזעם על כך שתוכן השיחה שערך שלשום עם המאמן החדש, רונאלד קומאן, דלף מיד לתקשורת הקטאלנית. לא כי הוא לא אמר את מה שפורסם, אלא כי ההדלפה הייתה לרדיו RAC1, השייכת לחברת ההחזקות שתומכת בגלוי בנשיא ג'וזפ ברתומיאו.

במולדתו של מסי נכתב כי הוא משוכנע שעיתונאי רדיו קטלוניה מסתובבים במשרדי הקאמפ נואו, לאור העובדה שהכותרות אשר עלו בכלי התקשורת המקומיים השאירו אותו חשוף לחלוטין אל מול המנויים והאוהדים: המסר העיקרי שחוזר על עצמו הוא "מסי רוצה לעזוב את המועדון בתקופה הכי גרועה", "נוטש את הספינה הטובעת". כלומר, הופכים את רצונו להיפרד להחלטה פוליטית, לא מקצועית.

וזו לא הסיבה היחידה לזעם של הארגנטינאי: אם לא די בכך שברתומיאו לא לקח אחריות והתפטר מתפקיד הנשיא, אלא רק "הקריב" את המאמן קיקה סטיין ואת המנהל הספורטיבי אריק אבידל, במקביל המועדון לחש לתקשורת הקטאלנית כי לואיס סוארס לא נכלל ברשימת הבלתי ניתנים למכירה. זה לא סוד שהחלוץ האורוגוואי נחשב לחבר הטוב ביותר של מסי בברצלונה והקפטן בוודאי לא אהב את היחס כלפי סוארס.

אתמול דווח בספרד כי הנשיא מוכן למכור את מסי הקיץ ויתחיל להקשיב להצעות עבורו, ועל פי ההתנהלות של ברצלונה כלפי השחקן, נראה כי הסיכויים שרעידת אדמה ספורטיבית תתרחש בקטלוניה הולכים וגוברים.

ליאו מסי עצוב אחרי השמינייה מול באיירן | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי