קומאן מעוניין להשאיר את קוטיניו בברצלונה, סומנו שלושה שחקנים

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", המאמן החדש מקווה שהברזילאי לא ירצה לצאת להשאלה נוספת וישוחח איתו על כך אחרי המפגש בין באיירן מינכן לפריז סן ז'רמן, בסיומו הוא ישוב לקטלוניה. וגם: הרכש שעל הכוונת ואלו שמתנדנדים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו זכה בסך הכל ל-30 דקות על כר הדשא בטורניר שמונה האחרונות בליסבון בימים האחרונים, 15 דקות נגד ברצלונה ברבע הגמר ו-15 דקות נוספות נגד ליון בחצי הגמר, אבל גם בזמן כל כך קצר על כר הדשא, הברזילאי שמושאל מברצלונה לבאיירן מינכן הצליח להותיר חותם בשלבי ההכרעה בליגת האלופות.

זה לא שאין ציפיות מקוטיניו, בכל זאת מדובר בשחקן שרק לפני כשנתיים וחצי נרכש מליברפול תמורת מעל 160 מיליון יורו, אבל עונתו האחרונה בבוואריה לא שכנעה את ראשי הקבוצה לממש את הסעיף בהסכם והוא לא יירכש, כך שישוב אוטומטית לברצלונה. מה שמעניין הוא שבניגוד למאמנים הקודמים, נראה שהמאמן החדש בקטלוניה, רונאלד קומאן, דווקא מעוניין להשאיר את הכוכב שכבש פעמיים ובישל ב-2:8 המטורף.

לפי "מונדו דפורטיבו", קומאן יצפה הערב בגמר ליגת האלופות בעניין רב כדי לצפות בקוטיניו בן ה-27, שהשאלתו לבאיירן מינכן למעשה מסתיימת מיד לאחר גמר ליגת האלופות – חוזה שהוארך בשל מגפת קורונה.

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

לפי "מונדו", קומאן בהחלט בונה על קוטיניו ורואה אותו חלק משמעותי מברצלונה בשנים הבאות, ומכאן שבימים הקרובים צפויים השניים לשוחח כדי לקבל החלטה על עתיד הפליימייקר. קוטיניו, כך נראה, ישמח להישאר בברצלונה אם אכן יזכה להבהרה שהוא בתוכניות של קומאן. חוזהו של הקשר יסתיים ב-2023.

אחת הסיבות שקומאן מעוניין להשאיר את קוטיניו היא שחרורם הצפוי של קשרי מרכז השדה, איבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל. ביחד עם ארתור מלו שכבר ידוע כי עוזב ליובנטוס בתמורה למיראלם פיאניץ', מבין קומאן כי הוא זקוק לשחקנים יצירתיים בקישור וקוטיניו בהחלט עונה על דרישה זו. השאלה הגדולה היא האם הוא יביע את הסכמתו לחזור לקבוצה, אחרי שבשבועות האחרונים שוחח עם מספר מועדוני פרמיירליג ואף נטען כי נצפה במתחם האימונים של ארסנל.

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | M. Donato/FC Bayern via Getty Images

במקביל, בשער העיתון הקטלוני "ספורט", נטען כי ברצלונה תעשה מאמץ נוסף כדי לצרף את לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר. בנוסף לארגנטיני, שמזה חודשים ארוכים מדווח על ניסיונותיה של ברצלונה למצוא מתווה שיאפשר את הגעתו, קומאן יקווה לצרף גם את הבלם אריק גרסיה שמסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי בקיץ הבא ורוצה לחזור לברצלונה וכן את קשר ולנסיה, חוסה גאיה.

מנגד, קומאן עדיין מתחבט לגבי עתידם של לואיס סוארס וג'ורדי אלבה, אך נראה כי אם יתקבלו הצעות אטרקטיביות עבורם, הם יקבלו את ברכת הדרך.

שער העיתון "ספורט"
שער העיתון "ספורט" | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי