וייסמן בדרך לספרד? "יחתום בוויאדוליד בימים הקרובים"

שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

העיתונאי המוערך גיאם בלאגה טוען כי רונאלדו, חלוץ העבר הברזילאי שמשמש כבעלי המועדון, מעוניין בצירופו והעניין צפוי להיסגר תוך שבוע. הספרדים סיימו במקום ה-16 בליגה אך סובלים מבעיות גדולות בהתקפה

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

עונת הבכורה של שון וייסמן מעבר לים עלתה על כל דימיון. החלוץ בן ה-24 כבש 37 שערים ובישל עוד שמונה ב-40 הופעות, קבע שיא עבור לגיונר וזכה בתואר מלך השערים בליגה המקומית, ונראה שהפרק שלו בוולפסברגר האוסטרית הסתיים. לפי דיווחים בספרד, החלוץ עשוי להצטרף לוויאדוליד. החלוץ לא מתאמן כרגע בקבוצתו הנוכחית והופעלו עליו לחצים גדולים.

החלוץ, כזכור, מסיים את חוזהו ב-2021 והאוסטרים לא ירצו לאבד אותו בחינם. העיתונאי הספרדי המוערך גיאם בלאגה ציין כי חלוץ העבר הברזילאי, הבעלים של ויאדוליד, רוצה לחזק את החוד של הקבוצה וחלוץ נבחרת ישראל הוא המועמד המועדף.

החוזה עשוי להיחתם תוך ימים ספורים עד שבוע, אך סכומים לא הוזכרו. כזכור, לאחרונה החלוץ היה מועמד להצטרף לגלאטסראיי הטורקית האם לכדורגל הישראלי יהיה נציג ראשון בספרד מאז עומר אצילי ששיחק בגרנאדה ב-2016/17? ימים יגידו.

ויאדוליד עלתה לליגה הבכירה בספרד בעונת 2017/18. אשתקד סיימה במקום ה-13, כשכבשה 32 שערי זכות בלבד – ההתקפה הגרועה בספרד חוץ מלגאנס שירדה לליגת המשנה. עונה קודם לכן דורגה במקום ה-13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי