דיווח: קומאן הודיע לסוארס ו-וידאל שאינם בתוכניות

לואיס סוארס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

לפי 'רדיו קטאלוניה', המאמן הבהיר לחלוץ שמסיים את חוזהו בקיץ 2021, כי הוא לא מתאים לחזון של המועדון ומאפשר לו לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתתעניין בו. הקשר קיבל הודעה דומה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עוד לאחר התבוסה 8:2 לבאיירן מינכן, הודיע הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו על הכוונה לבצע מהפכה בעונה הקרובה. הדבר החל עם החילופים על הקווים כאשר רונאלד קואמן הגיע על חשבונו של קיקה סטיין וכעת אנחנו נחשפים, ככל הנראה, לעזיבה משמעותית ראשונה בסגל השחקנים.

על פי דיווחים ב'רדיו קטאלוניה' המאמן החדש הבהיר לחלוץ לואיס סוארס בשיחה קצרה כי אינו בתוכניות לעונה הקרובה ומעניק לו חופש לנהל משא ומתן על כל קבוצה שרק ירצה, למרות שחתום עד קיץ 2021. על פי אותו מקור, גם ארתורו וידאל קיבל הודעה זהה.

כזכור רק לפני יומיים סוארס התבטא בחריפות נגד ההנהלה ואמר: "יש דיבורים על כמה שמות שהנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו נתן, אבל אף אחד לא אמר לי שרוצים למכור אותי. אם זה הרצון של המועדון, עדיף שמי שאחראי על כך ידבר איתי ישירות מאשר לשמוע הדלפות. אני רוצה את הטוב ביותר עבור המועדון והרצון שלי הוא להמשיך. אבל אם המועדון יחליט שאין לי מקום בסגל, אין לי בעיה לדבר עם מי שצריך".

אם הדיווחים נכונים, המאמן שקיבל כוח בלעדי לשחרר כל שחקן שרק ירצה, החליט להעזיב את חברו הטוב ביותר של ליאו מסי בקבוצה וינסה להביא במקומו את שותפו של הפרעוש לנבחרת לאוטרו מרטינס שעשוי להגיע מאינטר תמורת 110 מיליון יורו.

המועמדת העיקרית להחתים את לואיס סוארס היא כעת קבוצתו השנייה באירופה, אייאקס אמסטרדם שזכה איתה בגביע ההולנדי ב-2010 ונבחר באותה שנה לשחקן השנה בהולנד. ייתכן שבשל הקשרים הטובים בין המאמן למועדון ההולנדי יירקם טרייד מסקרן שישיב את החלוץ ליוהאן קרויף ארנה ויביא לבירת קטאלוניה שחקן הולנדי צעיר יותר.

ארתורו וידאל | Alex Caparros/Getty Images
הקאמבק בדרך? לואיס סוארס | De Groot/EuroFootball/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי