"פרידה בדואר רשום": כותרות העיתונים אחרי הודעתו של מסי

שערי העיתונים על ליאו מסי
שערי העיתונים על ליאו מסי | צילום מסך

בעיתון הקטלוני "ספורט" הדגישו שמדובר בהכרזת מלחמה, ב"אס" שמזוהה עם ריאל מדריד בחרו לעקוץ את ברצלונה וכיצד התייחסו לרצונו של "הפרעוש" לעזוב באיטליה ובצרפת?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ספק אם מישהו באמת ראה את זה קורה, אבל היום (רביעי) התעוררנו לבוקר חדש – בוקר בו בכל העולם מדווחים במהדורות החדשות ובכותרות הראשיות בעיתונים על רצונו של ליאו מסי לעזוב את ברצלונה. רק אתמול בשעות הערב נחשפה ההודעה שהעביר מסי לראשי בלאוגרנה עם בקשתו לממש את הסעיף בחוזהו שמאפשר לו לעזוב, וכך הגיבו לכך בעיתונים הגדולים באירופה.

באשר לכותרות בספרד, ב"מונדו דפורטיבו" שמזוהה עם ברצלונה בחרו ברקע שחור על פונט לבן וכתבו: "הפצצה של מסי – הוא רוצה לעזוב!". עוד נכתב כי ראשי ברצלונה מוכנים לעשות את הכל כדי להשאירו עד סיום הקריירה שלו ומבהירים שמבחינתם עזיבה כלל לא על הפרק, גם לא במכירה".

שער "מונדו דפורטיבו"
שער "מונדו דפורטיבו" | צילום מסך

ב"אס", לעומת זאת, הדגישו את העובדה שמסי הודיע על עזיבתו הצפויה באמצעות דואר רשום – למעשה מהלך משפטי כדי שבברצלונה לא יוכלו להתנער מבקשתו והודעתו – וכתבו בכותרת "פרידה בדואר רשום".

שער "אס" על עזיבת מסי
שער "אס" על עזיבת מסי | צילום מסך

ב"ספורט" הקטלוני, שאולי מזוהה עם ברצלונה יותר מכל מבין עיתונים אלה, היה הדרמטי מכולם וכתב "מלחמה כוללת" בתגובה לבקשתו של "הפרעוש". שם גם טענו כי פ.ס.ז', מנצ'סטר יוניטד, מנצ'סטר סיטי ואינטר כבר מחזרות ועוקבות מקרוב אחר ההתפתחויות.

שער "ספורט" על עזיבת מסי
שער "ספורט" על עזיבת מסי | צילום מסך

ב"מארקה" בחרו בכותרת עם ציטוט של מסי, "אני רוצה לעזוב את ברצלונה", והבהירו כי ברתומאו כינס ישיבת חירום של ההנהלה כדי למנוע את עזיבתו.

שער "מארקה" על עזיבת מסי
שער "מארקה" על עזיבת מסי | צילום מסך

ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי דווקא התמקדו יותר בהישארותו של אנטוניו קונטה באינטר, מנגד ב"קוריירה דלו ספורט" כתבו ש"מסי הדהים את ברצלונה" ואילו ב"לאקיפ" הצרפתי פניו של מסי מכסות את עמוד השער לצד הכותרת "להתראות?".

קוריירה דלו ספורט
קוריירה דלו ספורט | צילום מסך
גאזטה דלו ספורט
גאזטה דלו ספורט | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי