"מסי הכריז מלחמה על ברצלונה ומוכן לעבור רק למנצ'סטר סיטי"

מערכת היחסים ביניהם לא נפגעה. פפ ומסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי | צילום: Gettyimages

ב'אס' טוענים שניסיון הפיטורים של הנשיא ברתומאו לא הרשים את הפרעוש, שעדיין נחוש להצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה ללא תמורה. במקביל: המנהל המקצועי של פ.ס.ז' התקשר לאביו של השחקן

(גודל טקסט)

נשיא ברצלונה, ז'וזפ מריה ברתומאו, ניסה ביום רביעי לבצע צעד נואש נוסף על מנת להשאיר את ליאו מסי בקאמפ נואו עונה נוספת כאשר על פי הדיווחים הציע את התפטרותו בתמורה להצהרה רשמית של הכוכב בה יודיע על כוונתו להישאר, אולם ב'אס' הספרדי טוענים כי הניסיון לא השפיע על הפרעוש שמצידו משיב מלחמה ונחוש יותר מתמיד לעזוב.

בנוסף לרצון לשחק במועדון אחר בקיץ הקרוב, מסי מאמין כי הוא עדיין יכול להשתחרר ללא תמורה, לאור הסעיף המאפשר לו להשתחרר מהחוזה שלו בכל סוף עונה, אולם האופציה פגה ב-30 במאי וברצלונה עצמה כלל לא מחויבת לשחרר אותו – אלא אם קבוצה אחרת תפעיל את סעיף השחרור האסטרונומי שלו העומד על 700 מיליון יורו.

על פי הדיווחים באנגליה ובספרד, מנצ'סטר סיטי היא המועמדת המובילה להחתים את מסי, שכלל לא מוכן לשמוע הצעה אחרת. לפי דיווח ב'סקיי ספורט' הבריטי למרות שגם אינטר מילאנו האיטלקית ופריז סן ז'רמן הצרפתית עדיין בתמונה, העדפה של הארגנטינאי היא לחתום בשורות סגנית אלופת הפרמיירליג מתוך רצון להתאחד עם המאמן פפ גווארדיולה וחברו הטוב מנבחרת ארגנטינה, סרחיו אגוארו.

ליאו מסי | Michael Regan – UEFA / Contributor

כזכור רק אתמול דווח ב'אס' כי סיטי מתכוונת להציע טרייד לברצלונה שיכלול את הבלם אריק גרסיה (שגדל במחלקת הנוער של הקטאלונים), הקשר ברנרדו סילבה, החלוץ גבריאל ז'סוס בנוסף ל-100 מיליון יורו תמורת הפרעוש, אך קשה לראות איך הקבוצה מבירת קטאלוניה תסכים לשחרר אותו בשלב זה.

יחד עם זאת גם פריז סן ז'רמן לא הרימה ידיים. על פי הדיווחים בארגנטינה ניימאר בעצמו ביקש להנחית את קפטן ברצלונה בבירת צרפת ואף המנהל המקצועי לאונרדו התקשר לאביו והביע את רצונו על מנת שיגיע לקבוצה הצרפתית. ולכן כפי שאתם מבינים – הסאגה רחוקה מלהסתיים.

ניימאר, ליאו מסי
ניימאר, ליאו מסי | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי