דיווח: "90% שמסי ימשיך בברצלונה". אביו אישר את פניית הפרסה

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

על פי TYC, הפרעוש מתכוון להישאר בקבוצת נעוריו ולעזוב למועדון אחר ללא תמורה בקיץ 2021. חורחה מסי: "שוקלים להמשיך עד תום החוזה"

(גודל טקסט)

האם אחת הסאגות הכי גדולות אי פעם בכדורגל העולמי תסתיים בהישארותו של ליאו מסי בברצלונה, ועוד מרצונו? מספר שעות לאחר פגישתו של אביו של השחקן חורחה מסי, עם נשיא הקבוצה ז'וזפ מריה ברתומאו שהסתיימה ללא הסכמה, ב-TYC הארגנטינאי דיווחו דווקא שהשחקן שינה את דעתו ומתכוון להישאר.

"יש 90 אחוז שמסי ימשיך בברצלונה, ביום חמישי תהיה החלטה סופית בנושא", דיווח העיתונאי מרטין ארוולו באותו אתר שכזכור דיווח לראשונה על המכתב ששלח הפרעוש לקטאלונים ב-25 באוגוסט לפיו הוא מתכוון לעזוב מיידית.

לפני הדיווח, הרצון של הפרעוש הוא לכבד את החוזה שמסתיים בקיץ 2021, ולאחר מכן לעזוב את המועדון סופית אחרי 21 שנים ליעד חדש. בנוסף לכך נאמר ברשת פוקס ספורט שבסביבתו של השחקן מאשרים כי הפגישה בין אביו של מסי והנשיא הקטאלוני הייתה טובה ובעקבות כך, גדלו הסיכויים משמעותית שהשחקן יחזור בו מהחלטתו וישוב לאימונים.

בשעות הצהריים אביו של חורחה מסי, נשאל לגבי עתידו של הפרעוש ובניגוד לאתמול, הפעם סיפק תשובה ברורה יותר: "חושבים להמשיך במועדון עד קיץ 2021 ולעזוב לאחר מכן", כך אמר ברשת 'קאוטרו'. לאחר מכן גם נודע שחורחה המשיך לביתו של ליאו, שם עדכן אותו על ההתפתחויות האחרונות.

עוד נכתב כי ליאו מסי מבין כי הסיכויים להשתחרר מהמועדון ללא התערבות מצד פיפ"א קלושים לחלוטין ולא יהיה מועדון שיוכל לשלם את סעיף השחרור האסטרונומי שלו העומד על 700 מיליון יורו. לכן, השחקן מעדיף לסיים את הפרק הקטלוני בחייו בשנה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי