דיווח: ברצלונה תשחרר את וידאל, שיחתום באינטר בימים הקרובים

ארתורו וידאל, מרסלו ברוזוביץ' | Matteo Ciambelli/NurPhoto via Getty Images

על פי 'ספורט', הצ'יליאני יעזוב את בירת קטאלוניה אחרי שנתיים, יגיע לנראזורי ללא תמורה ויתאחד עם אנטוניו קונטה שאימן אותו ביובנטוס במשך שלוש עונות

קבוצות: ברצלונה אינטר
(גודל טקסט)

ברצלונה ממשיכה במכירת החיסול לקראת פתיחת העונה בליגה הספרדית. אחרי עזיבתו של איבן ראקיטיץ' לסביליה והעברתו הצפויה של לואיס סוארס (שלא נמצא בתוכניות של המאמן רונאלד קומאן) ליובנטוס, הגיע תורו של ארתורו וידאל להיפרד מהמועדון הקטאלוני אחרי שתי עונות.

על פי 'ספורט' הקשר הצ'יליאני הגיע להסכמות מול המועדון, שיאפשר לו לעבור לכל קבוצה שרק ירצה ללא תמורה, למרות שחתום עד 2021. למעשה הודעת השחרור הרשמית צפויה להגיע במהלך היום (חמישי).

התחנה הבאה של וידאל צפויה להיות אינטר מילאנו האיטלקית, אליה כמעט הצטרף בקיץ 2018 לפני שהגיעה ההצעה מברצלונה. בנוסף לכך לקשר בן ה-33 יש היכרות לא קטנה עם הליגה האיטלקית כאשר זכה בארבע אליפויות במדי יובנטוס והתאמן תחת מנג'ר הנראוזרי הנוכחי, אנטוניו קונטה שהתעקש רבות על הבאתו.

אנטוניו קונטה, ארתורו וידאל | Marco Luzzani/Getty Images

יש לציין כי בנתיים ברצלונה לא עשתה רווח גדול על השחקנים ונראה שהיא מבינה כי בעקבות משבר הקורונה, העדיפות תהיה קודם כל להיפטר מהמשכורות הגבוהות של מספר שחקני מפתח בשנים האחרונות. ראקיטיץ', השחקן היחיד שנמכר עד כה, שב לאנדולסיים תמורת 1.5 יורו בלבד (9 נוספים על בונוסים) ועל פי הדיווחים האחרונים, סוארס עשוי להגיע לגברת הזקנה תמורת בונוסים עתידיים בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי