Sport1 Banner

לטענת "מארקה": ליאו מסי החליט להישאר בברצלונה

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

האם הגיעה לסיומה הסאגה הגדולה של הקיץ? בספרד פורסם הלילה שבתום התייעצות בין "הפרעוש" לאביו, התקבלה ההחלטה לכבד את החוזה ולהישאר לכל הפחות גם בעונת 2020/21

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

תפנית ענקית בעלילה: לפי הידיעה הראשית של העיתון "מארקה", ליאו מסי החליט לבצע פניית פרסה ולהישאר בברצלונה בעונת 2020/21.

כשבוע לאחר שליאו מסי הגיש לברצלונה את בקשתו הרשמית לעזוב וקצת יותר מ-24 שעות אחרי שאביו חורחה נחת בספרד כדי לשוחח עם ראשי הבלאוגרנה על עתיד בנו, מדווח כעת כי נשיא המועדון, ג'וזפ ברתומאו שבלילה (בין חמישי לשישי) פורסם כי הוא מואשם בשחיתות על ידי משטרת קטלוניה, עמד בתוקף על סירובו לשחרר את הקפטן והבהיר לחורחה מסי כי הוא יוכל לעזוב רק אם ישולמו עבורו 700 מיליון יורו, כגובה סעיף השחרור בחוזהו.

מסי שינה את ההיררכיה בין ברצלונה לריאל מדריד |

לפי "מארקה", מסי אירח את אביו בדירתו ולאחר שיחה שארכה כשעה, הבין כי הסיכוי היחיד שלו לעזוב את ברצלונה עוד הקיץ יהיה, אם בכלל יתאפשר, דרך הליך משפטי. מכיוון שליאו מסי לא רוצה לקחת את ברצלונה לבית המשפט ולכפות על המועדון בו הוא נמצא כ-20 שנה את עזיבתו, יחד עם אביו התקבלה ההחלטה להישאר לפחות לעונת המשחקים הקרובה.

עוד נכתב כי נציגיו של השחקן עשויים למסור בקרוב הצהרה על כך שליאו מסי אכן ביקש לעזוב את ברצלונה ורצה בכך מאוד, אבל אך ורק בתנאי שיזכה לברכת הדרך ומכיוון שהדבר לא קרה, הוא מחויב לחוזהו ולמועדון. נזכיר כי אתמול פרסמה גם התקשורת בארגנטינה ש"90 שמסי ימשיך בברצלונה וזמן קצר לאחר מכן גם חורחה מסי אישר לעיתונאים שחיכו לו מחוץ למשרדי ברצלונה בנו שוקל בחיוב להישאר עונה נוספת.

חורחה מסי , ג'וזף מריה ברתומאו | LLUIS GENE / JOSEP LAGO / AFP VIA GETTY IMAGES
עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי