"מסי נשאר, גם המשבר בברצלונה": כך הגיבו בספרד

ליאו מסי, ג'וזפ ברתומיאו
ליאו מסי, ג'וזפ ברתומיאו | MANU FERNANDEZ,LLUIS GENE/AFP via Getty Images

"הפרעוש" הודיע כי בלית ברירה ימשיך לפחות עונה נוספת בקטלוניה, בתקשורת המקומית לא הסתירו את העובדה שהבלאוגרנה מראה מצג שווא. אף אחד מראשי המועדון לא הגיב להצהרה של הכוכב, שלא ייקנס על דבריו נגד ברתומאו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי הריאיון המצולם שהעניק ליאו מסי ובו בישר על הישארותו בברצלונה בלית ברירה לפחות לעונה הקרובה, רק בשל העובדה שהובהר לו כי לא ישוחרר אלא אם ישולמו תמורתו 700 מיליון יורו, סכום לא ריאלי בימינו, בברצלונה התקשו להסתיר את התרגשותם מכך – אך גם ידעו לומר בכנות כי גם אם משבר אחד כעת מאחורי הבלאוגרנה, משבר חדש רק מתחיל.

מסי הודיע חד משמעית שהוא קיווה לעזוב ותקף את הנשיא ג'וזפ ברתומאו במהלך הריאיון, כך שגם אם הוא נשאר מדובר בצעד שלא נעשה על דעתו. הציטוט של מסי שפורסם על ידי ברצלונה ברשתות החברתיות בשפות ספרדית, אנגלית וקטלאנית כדי להבהיר שהוא נשאר, "אתן לברצלונה את הכל, אהבתי לברצלונה לעולם לא תשתנה", ספג ביקורות נוקבות מאוהדים ומכלי התקשורת, בטענה שברצלונה מסרבת להכיר במציאות החדשה ומראה מצג שווא.

פרט לאותה ציטוט של "הפרעוש" שפורסם על ידי ברצלונה, עד רגע זה אף אחד מראשי המועדון, כולל הנשיא ברתומאו שכבר דווח כי לא יקנוס את מסי על דבריו הקשים נגדו, לא פצה פה. מבחינתם, כפי שהם הצהירו לכל אורך השבוע, למסי חוזה בתוקף עד 2021

"מסי נשאר בברצלונה, כך גם המשבר", הייתה כותרת העיתון "מארקה" המזוהה יותר עם ריאל מדריד ואילו בעיתונים "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו" המזוהים עם ברצלונה בחרו בכותרות שמציגות את ברצלונה באור חיובי יותר – "נשאר" וציטוטים של מסי שמבהירים על כוונתו להישאר ועל אהבתו לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי