דיווח: אתלטיקו פנתה לסוארס, הגישה סכום גבוה יותר מיובנטוס

דייגו סימאונה, לואיס סוארס | Quality Sport Images/Getty Images

על פי ESPN, הקולצ'ונרוס הצטרפו למירוץ אחרי חלוץ ברצלונה, שעשוי להרוויח יותר בבירת ספרד. אולם האורגוואיי עדיין מעדיף לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו בטורינו

(גודל טקסט)

לואיס סוארס מתרחק מיובנטוס? למרות הדיווחים בימים האחרונים לפיהם, החלוץ האורגוואי שלא נמצא בתוכניות של רונאלד קומאן בברצלונה, בדרך לקבוצה של אנדראה פירלו וכריסטיאנו רונאלדו, ב-ESPN נכתב היום (שלישי) כי נכנסה קבוצה נוספת למרוץ אחרי השחקן והיא אתלטיקו מדריד מדריד.

על פי הדיווח, מקורבים לחלוץ אישרו כי הקבוצה של דייגו סימאונה יצרה קשר על נציגיו של סוארס ואף הציעה סכום גבוה יותר מאשר הגישה הגברת הזקנה (על פי הערכות כ-10 מיליון יורו בעונה) וכעת על השחקן לבחור את ההצעה הטובה ביותר עבורו.

היתרונות כמובן מובנים מאליהם. אם יחתום באתלטיקו מדריד, סוארס יישאר בספרד, ימשיך לשחק בליגת האלופות ויתאמן תחת אחד המאמנים הטובים בעולם, שכמוהו דובר ספרדית מלידה. בנוסף יוכל לחנוך את אחד הכישרונות הגדולים בעולם, ז'ואאו פליקס.

לואיס סוארס | MANU FERNANDEZ/POOL/AFP via Getty Images

יחד עם זאת, נכתב ב-ESPN שיובנטוס נמצאת כעת בראש מעייניו מכיוון שהגברת הזקנה מציגה פרוייקט שאפתני יותר מזה של אתטליקו מדריד ומאמין כי הסגל של האלופה האיטלקית איכותי הרבה יותר ואף מזכיר ברצלונה בסגנון המשחק. בנוסף אי אפשר להתעלם מההזדמנות החד פעמית לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו בחלק ההתקפי לאחר שש עונות משותפות עם ליאו מסי, הישג שרק מעטים זכו לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי