דיווח: לואיס סוארס הקפיא את המעבר ליובנטוס

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Aitor Alcalde/Getty Images

ב"ספורט" הקטלוני פורסם כי לחלוץ יש ספקות לגבי אלופת איטליה, והוא מעוניין לבחון את כל האפשרויות בשלב זה. האורגוואי הכחיש באינסטגרם את הפרסום על כך שסגר בגברת הזקנה. אתלטיקו גם בתמונה, אך טרם הגישה הצעה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם לואיס סוארס יישאר בברצלונה? עתידו של האורוגוואי בבלאוגרנה עדיין לא ברור, כשלאחרונה דווח בתקשורת האיטלקית שהוא סגר את תנאיו ביובנטוס והחתימה תקרה בקרוב. הערב (רביעי) פורסם בעיתון "ספורט" כי החלוץ החליט להקפיא את מעברו לאלופת איטליה, זאת בשל ספקות שיש בתוכו.

לפי הפרסום, סוארס מעוניין לבחון היטב את כל האפשרויות שיש לו כרגע לפני שהוא יחתום בקבוצה חדשה, בגלל העובדה שבעיניו זה יהיה החוזה הגדול האחרון בקריירה המפוארת שלו. כבר אתמול פורסם שאתלטיקו מדריד, ובמיוחד דייגו סימאונה, מתעניינים באפשרות להחתים את חלוץ בארסה בשנים האחרונות.

בכלי התקשורת הספרדי הוסיפו כי עד לרגע זה הקולצ'ונרוס טרם הגישו הצעה רשמית על סוארס, אך האפשרות קיימת, בעיקר בשל העובדה שיובנטוס עשויה להחזיר לשורותיה את אלברו מוראטה. בינתיים, השחקן בן ה-33 מתאמן עם ברצלונה ומחויב מקצועית למועדון, למרות הכעס שלו על הצורה בה הוא נפרד ממנו. לגבי אותם דיווחים באיטליה, סוארס פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב: "בזמן שחדשות שקריות מתפרסמות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי